Breaking News
Loading...
March 8, 2011

Info Post

Memang malang nasib pas berkawan dengan lahanat dap ni, kesedihan dan kerugian pas kalah di dua dun sekali gus langsung tak dapat simpati oleh partnernya dap.

Semalam guan eng meletakan kekalah di dun merlimau dan kerdau bulat-bulat atas kepala pas, kata guan eng, "kekalahan itu bukan kekalahan pakatan tapi kekalahan itu adalah kekalahan pas" pulak... bila menang guan eng claim itu kemenangan pakatan, bila kalah guan eng tak mahu mengaku itu kekalan pakatan, tapi salahkan pas.

Kesian betul aku tengok pas, betul-betul pas jadi pencacai kepada dap, bila dah jadi macam tu, baru la aku teringat balik, kenapa pkr tak mau bertanding di merlimau, inilah yang pkr takutkan, bila kalah, pkr takut di hentam oleh dap. maka di berikanlah tempat tu pada pas, jadi bila kalah pas lah yang kena bertanggung jawab sepenuhnya.

Kesian...kesian....

3 comments:

Anonymous said...

Orang nyanyok biasanya akan bertukar sikap dan perangainya di kala umur tua kepada perangai budak-budak. Kata-kata dan perilakunya agak melucukan orang yang melihat dan mendengar kata-katanya.

empunya badan bernama nik aziz ni sebenar dah mati..tahap pemikiran mcm budak2..sepatutnya dia ni di kategori dlm org kurang upaya..tapi kerana kebodohan dia berugama dia dilantaik menjadi punahsihat PAS melayu dan islam secara am nya...begitu la bodoh nya ulamak bangsa melayu yang beragama islam...ada baik dia tukar ugama je jd sami buddha atau hindu..yang mmg diketahui jauh lebih mulia lagi.

PAS kedah PAS kelantan PAS selangor adalah berhala untuk org melayu yg paling besar...peruntukan untuk memberi pelajar melayu islam belajar semula di mesir di tolak mentah2 oleh DAP...kalau nak guna duit zakat..PAS hanya mampu membisu...itu la nama nya patung bernyawa untuk org PAS islam paling celaka untuk negeri selangor..............Bodoh mcm babi keatas semua pemimpin dan pengikut PAS.Semua melayu tlg ambil perhatian betapa jahatnya cina terhadap pelajaran dan kesenangan org melayu

Read more: http://sa-melayu.blogspot.com/2011/03/lagi-banyak-dalih-bangang-nik-aziz-lagi.html#ixzz1G0yTXbV1

Anonymous said...

Apalah bodoh penganut2 PAS ni. Takde orang yg lebih berkaliber ke nak dijadikan pemimpin. Kalau pemimpin bengap memang confirm pengikut2 tergolong orang2 terencat akal.

Tuhan DAP said...

akibat makan sepinggan tido sebantal ngan Dap maka pemimpin Pas Wali selipar Pok Nik dan Hj Hadi jadi bahan komunis Lim Guan Eng meletakakn kekalah diatas kepala mereka berdua kahkahkahkaha...

kesian pemimpin Pas yg diagung agungkan oleh juak Pas sudah jadi pak turut kahkahkahkaha...

TakDDDirrrrr!!!!