Percubaan Chegubard Untuk Selamatkan Anwar.


Siapalah yang nak pertahankan anwar di saat genting macam ni, banyak kawan-kawan anwar gelak sampai guling-guling bila video lucah tu di pertontonkan kepada media, malah johari abdul sendiri melompat-lompat dan menghentak kaki mengesahkan yang porn star dalam video itu adalah bossnya.

Hari ini chegubard tampil untuk membela anwar, kata mamat sengal tu, dia yakin orang dalam video tu bukan anwar, soal aku? macam mana dia yakin orang dalam video tu bukan anwar, sedangkan dia sebenarnya (baca: dia sebenarnya) tak pernah tengok pun video tu, dia kata dia dah tengok video tu, sebenarnya chegubard membohong je.

Menurut sumber, betul chegubard ada berjumpa datuk eskay, tapi bukan lah datuk eskay nak bagi dia copy video tu, sebaliknya dia datang jumpe datuk eskay untuk mengcopy video tu untuk tontonan wan azizah dan di ceritakan kepada aku, datuk eskay tak benarkan dia copy, sumber kata lagi, datuk eskay offer dia untuk tengok je, tapi copy tak boleh, tapi chegubard tolak pelawaan datuk eskay tu, malah wan azizah juga di offer untuk tengok video tu.

Jadi macam mana chegubard kata dia yakin orang dalam video tu bukan anwar? dia bukan tengok lagi pun video tu, nampak sangat dia membohong. malah semua wartawan, johari abdul dan zaid ibrahim kata pron star itu adalah anwar, macam mane pulak kutu sorang ni kata itu bukan anwar...

Comments

Anonymous said…
dia ni ada gaya berucap mcm anuar, anak didik la katakan, belum bertemu buku dgn ruas lagi bad, ada masanya nanti
Anonymous said…
semua duk kroni serta anak didik anwar lindungi beliau walhal semua belum duk tgk pun lg video tu mereka hanya ckp dr angin2 yang tak sahih pun lg....pemimpin PKR sekrang duk KIPAS anugerah tuhan sebab kepanasan
Anonymous said…
Biase la mamat tu, dia kan kawin dengan anak sedara anwar.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID