Rupa-Rupanya Nik Ajis Lebih Hebat Dari Rasulullah.


Tak masuk syurga kalau kita tak mengundi pas, tak ada pun janji ALLAH macam tu, pas tidak menjamin kita tiket untuk masuk syurga, sebaliknya kita hanya menempah tiket untuk masuk keneraka jahanam. apa yang di perjuangkan oleh pas jauh lari dari apa yang di perjuang dan dibawa oleh Rasulullah seribu empat ratus tahun dulu...

Nik ajis membandingkan dirinya dengan Rasulullah, kata nik ajis, selama 13 tahun Rasulullah memerintah madinah, Rasulullah hanya mampu membina sebuah masjid, tapi selama dia menjadi pemerintah di kelantan, dia mampu membina berbelas-belas buah masjid, katanya, ini bermakna nik ajis memperlekahkan peranan Rasulullah dalam menyebarkan syiar islam.

Bayangkan seorang manusia biasa bergitu berani mempertikaikan kerja buat seorang Rasul yang di utuskan ALLAH, tak ke gila namanya orang tua ni, seteruk-teruk pemimpin umno di mata pemimpin pas, mereka tak pernah pun pertikai berapa masjid yang umno/bn buat dan berapa masjid yang Rasulullah telah buat. nampaknya nik ajis cuba tunjuk dia lebih terrer dari Rasulullah. so sekarang korang tau la kenapa bob lokman jadikan nik ajis sebagai idola bukan Rasulullah s.a.w.

Comments

levi said…
walaupun hanya 1 masjid, tapi ada power, Orang Islam satu dunia p ke Masjid tu.
Anonymous said…
Nik Aziz naik haji pun dah nampak macam dia tak diterima sebagai tetamu Allah..asik sakit je..bila pulang ke tanah air sihat pula..jadi pandai2 korang lah buat penilaian..tak kan tu pun tak faham lagi..?
Anonymous said…
Yang korang dengar cakap orang tua nyanyok binawe ni buat ape? Mana boleh binatang ni nak d sama kan dengan Rasullullah? Dia ni pasal nak melaga laga kan orang Islam pandai lah!
goodlistener said…
KESIAN TENGOK POK NAJIS YG SETUA INI DI KEJI DGN BERBAGAI TOMAHAN, TIDAKKAH POK NAJIS TERASA TERHINA DAN MALU DIPERSENDAKAN SEBEGITU PADA USIA YG TERLALU TUA UTK SEORG MB. SUDAH2 LAH CUBA TENGOK2 CERMIN DAN FIKIRLAH SELAYAKNYA, APA YG SEPATUTNYA DILAKUKAN PADA USIA SEBEGINI, CUBA PANDANG2 SEKELILING DAN LIHAT MANUSIA2 YG HAMPIR SEBAYA POK NAJIS. INILAH BALASAN ORG YG MEMBUAT PERPECAHAN SESAMA ISLAM DIMANA KETIKA USIA SEBEGINI DICACI NISTA OLEH SESAMA ISLAM
AJAI62 said…
Assalam Bro

Dah nyanyuk nak buat macamana. Tapi dah dia degil masih nak keluarkan fatwa songsang yang menyesatkan. Masih nak jadi MB walaupun selalu tak sihat.
Anonymous said…
orang suruh ikut rasulullah,ko pegi claim kata nik aziz nak sama tarafkan ngan rasulullah...otak ko ni dah kelaut dah nih.....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID