Breaking News
Loading...
March 11, 2011

Info Post

Pada asalnya dimaklumkan oleh ah-kua@saifuddin dalam twiter nak jumpe bloggers pro bn di restauran mewah nz curry house, jadi tak kelapaq lah aku nak pi jumpe, aku nak betulkan sikit apa yang gomo tulis, malam semalam aku tak duk umah tengok drama tv1 semalam aku pi mancing kat pantai aceh. haaahaaahaaa....

Ok balik pada cerita ah-kua nak jumpe bloggers, cerita asal nak jumpe bloggers pro bn, tak ada pulak dengar cerita bloggers pro pembangkang juga di undang, (kliksini) pada aku nasib baik kami tak pergi, kalau tidak naya beb, tak pasal-pasal segala identiti kami terbongkar, susah nak buat kerja kalau identiti kami terbongkar, tergamak si ah-kua ni nak perangkap kami.

Tapi apa yang peliknya, kenapa seorang timbalan menteri bn jumpe bloggers dan pemimpin parti pembangkang? itu ada pelik sikit, dah la pulak tu dia memang ada niat nak temukan bloggers pro bn dengan bloggers pro pembangkang, apa ah-kua nak suruh kami cemolot dengan mereka ke?

Apa pun aku bersyukur kepada ALLAH kerana tak dilintaskan di hati kami untuk pergi berjumpe dengan ah-kua semalam, kalau tak sudah tentu identiti kami di ketahui oleh pembangkang, maka semalam perangkap yang dipasang oleh ah-kua tidak mengena.

3 comments:

Anonymous said...

Salam

Sifudin ni pengkagum Anwar dari dulu lagi.

Dia akan mengkucar kacirkan UMNO sebelum mengistiharkan diri masuk PKR.

Minta DS Najib ambil perhatian,kalau tak nak hilang 1 kerusi parlimen

Belajar dari Tun M tentang cara2 menaggani ahli2 kabinet yang bertindak menikam dari belakang.

Moga2 dia cepat berambus menyertai PKR.

Auwwwwww said...

Rupanya hanpa ni penakut takut org kenai muka,maka susah la nak buat kerja fitnah akhir zaman..kahkahkah aku igt hangpa ada teloq

SUNGAI RAPAT ONLINE said...

Salam Perjuangan,

Mohon Hebahkan Ceramah Ummi Hafilda dan Rahimi serta demontrasi secara aman mendesak Anwar menyerahkan DNAnya kepada pihak pendakwa untuk dibandingkan dengan DNA lelaki 'Y' di Arena Square Batu Gajah pada hari ini jam 10.00 pagi hingga 01.00 tengahari. Semua blogger dan pembaca blog dijemput hadir