Breaking News
Loading...
March 23, 2011

Info Post

Setiap kali ada kes besar, setiap kali tu lah pembangkang memekak minta di tubuhkan siasatan diraja, contoh terbaik, kes bunuh diri pun (teoh beng hock) mereka nak suruhanjaya siasatan diraja, tapi bila dah suruhanjaya di tubuhkan depa boikot pulak.

Kes video lucah ni kes berat, anwar sampai buat report polis, maknanya berat la tu, kenapa pembangkang senyap tak mahu melalak suruh buat siasatan diraja ? kalau tak tu kecoh si mahpoos omar menjerit-jerit suruh buat siasatan diraja.

Tapi apa pun kes video lucah ni hanyalah rekaan anwar, kita jangan terpengaruh, ini cara anwar untuk divert kes liwat dan cara dia nak lambatkan bagi DNA.

1 comments:

Walinong Sari said...

Ini baru adil, tetapi macam biasa AI akan mem,buat rayuan sampai dia kata Privy Council