Breaking News
Loading...
March 24, 2011

Info Post

Anwar tak habis-habis menyalahkan umno, konek dia yang masuk dalam pantat pelacur cina tu, nak jugak dia salahkan umno, dia kata ini adalah konspirasi terbesar umno untuk menjatuhkan dia, kepala bapak dia....

Soalnya sekarang ni bukan konspirasi, tapi soal konek dia masuk dalam pantat pelacur cina tu, kalau dia tak buat tak perlulah nak gelabah beruk, semalam ada orang bagi tau aku kata mereka berperang besar laki-bini.

Rakyat tak mahu tahu ini kospirasi ke tidak, tapi yang rakyat nak, anwar jelaskan kenapa dia main dengan pelacur walaupun dia sudah beristeri dan mempunyai seorang lagi gundik. dah terang, buat apa nak bersuluh lagi, anwar kena mengaku jantan dalam video tu adalah dirinya, kalau johari abdul pun boleh melompat-lompat ketika tengok video tu dan mengaku tampa prejudis itu adalah anwar, kenapa anwar nak pusing-pusing cerita lagi.

Sekurang-kurangnya chua soi lek mengaku jantan dalam video tu adalah dirinya, walau pun kualiti video tu sedikit kabur berbanding video sex anwar yang dirakam secara high defination, maknanya chua soi lek lebih sedikit imannya dari anwar.

11 comments:

Anonymous said...

nk tambah sdap cete ckp anwar bergaduh laki bini...knp x ckp je azizh dh lapor pd jabatan agama mintak cerai....syok nya buat fitnah...

Anonymous said...

Dah dia tak pergi pejabat agama lagi, buat apa nak tulis? Karang kata fitnah pulak. Biol! Kalau dia gaduh laki bini pun, apa kau kisah? Biol!

Anonymous said...

tak pe la yang penting dia memang main pelacurkan....???

jkjk said...

BODOH PUNYA BLOGGER ORG KAFIR MANA ADA BERIMAN PADA ALLAH ENTAH2 TUHAN CHUA SOI LEK SAMA DGN TUHAN LU KOT...
JANGAN CAMPUR AKIDAH DENGAN POLITIK..

Anonymous said...

Tapi pas kata agama dan politik tak boleh di pisahkan.

Anonymous said...

SENDIRI DAH NAMPAK BETAPA ADA MAKHLUK YANG SERING MENGIDAM KEPALA BUTUH 1ANU NI.


KEPALA BUTUH 1ANU DIJADIKAN 'KIBLAT' UNTUK 'AGAMANYA' .


APA LAGI 1ANU NI AKAN LIWATKAN?????

Anonymous said...

Blogger ni memang bodoh la... pg sekolah ke x?... ni mesti x pg sekolah agame ni.. smpai orang beriman dgn x beriman pon tak tau.. bengap..

Anonymous said...

inilah blogger yang paling bodoh bin bahalol...

Anonymous said...

Tutup aje lah blog bangang ni...

Patutlah orang kafir selalu membodohkan orang islam...

Sebab ada nye orang islam bebal dan tongong macam korang ni...

Anonymous said...

Korang yg komen ni pun bodoh, beriman yg aku paham dalam konteks tuan punya bloggerni maksudnyer, chua soi lek tu berani nak ngaku diri sendiri... Ini???

Mmg bengal la mnusia yang tak boleh menerima kenyataan cam korang ni!!!

Anuar liwat, dikata konspirasi, anuar main pelacur, kata konspirasi... if org kerajaan buat mcm tu???? konspirasi ke??? bengal punya org la korang yg tak leh terima kenyataan ni...

Anonymous said...

Akai ada...

Dalam agama kafir...ada iman ka?

Biar betul...