Breaking News
Loading...
March 22, 2011

Info Post
Banyak orang tanya, kenapa anwar beria-ia buat polis report pasal video lucah yang dikatakan dirinya tu sedangkan video dia sakit di penjara sungai buloh dulu dia tak buat polis report pun walau pun berkali-kali dia kata orang sakit bukan diri dia.

Jawapan aku senang, dia nak divert isu liwat dia, itu jee...

Pagi tadi anwar besama 30-50 penyokongnya tiba di balai dang wangi kl dalam jam 10.30 pagi, kenapa banyak tu je penyokong yang datang support anwar? kalau dulu masa tahun 1998 beribu beb yang datang, ini kes teruk macam ni pun 30-50 ekor je... anwar dah tak ada penyokong lagi ker???

Video ni anwar kata itu bukan diri dia, kenapa dia tak buat polis report???


1 comments:

Anonymous said...

liwat-liwat-liwat
wayang-wayang-wayang
DNA bila nak serah?