Breaking News
Loading...
April 26, 2011

Info Post
Sijahil dari PgayR ni pertikaikan bacaan talqin, dia kata tak logik kalau tanah tu tak ada cacing, tapi bila mayat masuk dalam kubur, maka cacing yang tak ada di tanah tu memakan mayat tu, ini lah dia contoh-contoh manusia jahil yang di ketengahkan oleh parti PgayR untuk di jadikan wakil rakyat.

Korang tengok sendiri macam mana terkulat-kulat muka adun PgayR tu bila mb negeri sembilan bagi dia pereti pasal bacaan talqin tu.


3 comments:

pakteh adam said...

ambik kau.. PgayR

"jangan boli nombor ekor jo!!"

Bingai bingai ni bab bab "extra quranic" ( pinjam Outsyed The Box) yang menjurus kepada kebaikan kepada masyarakat apalah nak di debatkan.

Talkin.... bukan tuk yang mati, tapi tuk yang hidup.

mangkuktingkat said...

Sapo la yg poi Undi mangkuk ni!
Bodo macam bos PgayR gak.
Tak boleh di buek pomimpin dio ni!

Anonymous said...

Haha.....ambik ko obat....hahahah...tak da isu la tuhhh...