Breaking News
Loading...
April 21, 2011

Info Post

Nalla sahkan lelaki dalam video itu adalah anwar ibrahim. nala kata 99.9% lelaki itu adalah anwar kerana dia telah lama berkawan dengan anwar selama 30 tahun, nala turut mencabar anwar supaya menunjukan jam omega yang di dakwa berada dalam simpanan nya, kalau betul jam itu di simpan seperti yang di dakwa oleh wan azizah. "be gentleman", kata nalla.

Dengan pendedahan inilah pkr keparit di sarawak, bertanding berpuluh kerusi menang 3 je.. haaahaaahaa...





4 comments:

Anonymous said...

bertaubat wahai darul ehsan sebelum dilaknat oleh ALLAH

Anonymous said...

suruhlah anwar tu bertaubat nasuha.. dan kamu anon 1:30 kalau sygkan pemimpin kamu tu tolong pujuk dia supaya bertaubat... jangan buta mata dan hati hanya kerana bencikan BN. Allah beri mcm2 petunjuk selepas puak kamu buat sembahyang hajat.. tapi kamu buat2 pekak dan buta kerana petunjuk Allah jelas tidak memihak kepada kehendak kamu.. Kamu pun perlu bertaubat..

Anonymous said...

Kau nak suruh det tobat kenapa? Anwar la kena tobat pasal dia main bontot.

Senjaliza said...

Cegahlah KEMUNGKARAN BUKAN DENGAN MENUTUPINYA. Bila kamu nampak perbuatan mungkar cegahlah dengan tangan kamu. Jika kamu tak berani@ takut cegahlah dengan mulut kamu. Jika kamu masih takut cegahlah dengan kata hati kamu dang akuilah kamu adalah selemahlemah insan....ANOM 1.30..Karpal Singhpun menyeru DSAI bertaubat...betukan Iman Karpal lebih baik dari kamu?bersormy