Breaking News
Loading...
April 13, 2011

Info Post
Rpk (raja petra kamarudin) dalam berita tv3 jam 8 malam tadi mengakui dia mendapat arahan dari anwar ibrahim untuk meburukan najib dengan harapan najib tidak di angkat menjadi perdana menteri menggantikan pak lah.

Dalam temu bual itu, raja petra berkata, dia memang tidak melihat pembunuhan altantuya itu, tapi cerita tentang pembunuhan itu di ceritakan oleh seorang rakan baik anwar yang bergelar jeneral, malah anwar mengakui apa yang dikatakan oleh jeneral itu adalah benar dan menyuruhnya untuk membelasah najib dalam laman webnya.

Alhamdulillah, segala apa yang di doakan oleh pas dan pengikutnya supaya ALLAH menunjukan kebenaran sudah menampakan hasilnya, satu persatu penipuan dan pembohongan anwar di tunjukan ALLAH kepada kita semua.

8 comments:

Anonymous said...

apa cerita ni... petra dah swing pulak.... mati la anwar

hafiz said...

anwar kene cari orang lain la pulak

Anonymous said...

si petra nie pun bukan boleh caya sangat...nampak2 nya dia nie macam anjing dah tersepit juga...nak swing pulak..nak lepaskan diri.

Me never trust this guy who got no ..*rambutan*.

Anonymous said...

Petra ohh petra, pening kepala bana anwar kau buat...

Anonymous said...

haha, to point bantai anwar sebab nk balik malaysia la tu. Bile kerajaan dah maafkan, mula la jadi anjing melalak balik si pakcik botak sakit otak ni. Tak perlu layan dia tu sangat, biarkan dia mampus kat luar negara berpelukan dgn minah salleh kafir selama2nye.

Ade kat malaysia ni pun hanya menyusahkan org je.....

mas sha al habib said...

media perkakas umno tak yah susah-susah tanya tokjib.. perkakas sendiri memahat tiang rumah kasi roboh...

Anonymous said...

konspirasi baru???
nak bkk kes altantuya blk ke??
dont trust anybody.....

Anonymous said...

anwar sekarang ni mana ada lagi sokongan pemimpin yg berwibawa disekelilingnya, yg tinggal hanyalah yg sewel, yg mereng, yg 3 suku, yg merapu, yg berkhayal, yg cakap berputar-belit, yg pandai berbohong, yg takde prinsip hidup dan perjuangan dlm hidup, yg pandai dan kuat menyebar fitnah (jenis ni yg paling diperlukan si nuar), dan yg seangkatan dengannya.

tengok saja berapa ramai pemimpin dan pengasas bersama dlm PKR yg dah meninggalkannya? apa maknanya tu?

kalau Datuk Eskay pun boleh buat U-turn, mengapa pula RPK tak boleh buat kona baring? itu hak dia!

sekarang ni soal pokok sebenarnya solat hajat dan doa yg PAS lakukan utk Anwar telah dimakbulkan Tuhan, satu persatu 'fitnah terancang' anwar terbuka dgn sendirinya.

nak percaya, percaya. tak nak sudah. rasanya kalau turun malaikat dari langit bagitau begitu begini pun belum tentu org yg dah tak percaya tu boleh jadi percaya, macam cerita kisah Nabi Musa as lah ni. habis2 jawabnya - konspirasi, kena beli - itu ajelah modal dan alasan yg tau.