Breaking News
Loading...
April 19, 2011

Info Post
Selama ni puak-puak pas mengambil bulat-bulat apa sahaja komen dari profesor kangkung "aziz bari" kalau komen dan cercaan itu kena pada umno atau memberi kelebihan kepada pas, malah ada dari ahli pas mengambil bulat-bulat apa yang dikatakan oleh aziz bari tampa memikir buruk baiknya....

Tapi hari ini segalanya bertukar, profesor yang di anggap dewa oleh pas kini dilihat semacam syaitan, apa bila aziz bari mengatakan hadi awang persiden pas itu sebagai biawak hidup (laibiliti) kecoh seluruh penyokong pas memaki hamun aziz bari.

Dalam malaysian insider, aziz bari menyifatkan hadi sebagai biawak hidup (liabiliti) kepada pakatan haram dan hadi lah punca kekalah demi kekalah pas dalam pilihanraya kecil dan pilihanraya negeri sarawak yang lepas, malah aziz juga mengatakan hadi lah punca kegagalan projek 16 sept.

Mungkinkah aziz bari di upah oleh seseorang untuk menghentam hadi awang??? aku rasa ya...

3 comments:

Anonymous said...

aziz bari ni sapa sebenarnya?
apa jasa dia kepada negara ni?
kalau dia cari makan dengan kejaan, buang saja dia ni...tengok sama ada propeser kangkung goreng belacan ni boleh hidup ke tak. dah la rupa macam tempeyek telebih masak...macam2 pulak ilmu bangang dia ni. sudah la bari oiiii.

Anonymous said...

OK lah tu Aziz Bari kata Hadi Awang Biawak Hidup. Tapi jangan tuduh pula Aziz Bari BN Sponsor or Konspirasi BN.

Anonymous said...

Aziz Bari Prof di Legal di UIA
Aku rasa perlu investigate die ni
Anak dua orang kerja kat Amerika
Blaja legal di Amerika, dan salu ulang alik ke Amerika kerana ada tugasan di sana..
Sentiasa sibuk dengan program2 pakatan
Die ni memg kuat dengan mindset utk tukar kerajaan dan salah sorang dari team 16 Sept
Identiti die penuh misteri