Breaking News
Loading...
April 16, 2011

Info Post

Meroyan semua cyber troopers pas, ada yang syok sendiri, ada tak boleh terima kekalahan 5 kerusi yang mereka bertanding, macam-macam la yang depa dok kata kat bn dan spr, tapi yang paling best aku terbaca, tulisan budak blogger pas yang kena belasah kat masjid rusila, korang baca la tulisan dia ni.

PAS genetik Melayu yang lembab untuk menang (hampir 100% genetik Melayu). Keliru sama ada menang untuk tegakkan Islam, atau kalah dan biarkan Allah bekerja untuknya.

"Biar Islam kalah peringkat negara dan tertindas selama 60 tahun di Malaysia, asalkan ulama menang di peringkat parti."

Pernahkah setiap perwakilan PAS yang dikuasai PJ Negeri yang dilantik Presiden PAS tanpa demokrasi itu, melakukan solat istikarah atas tajuk :

"Dalam waqi terkini ini, layakkah Hadi Awang memegang amanah Presiden PAS?"

Bayangkan betapa besarnya dosa setiap perwakilan genetik melayu dalam PAS jika memilih sesuatu yang bukan ahlinya, dan bukan bukan qawinya; di mana ianya memudaratkan kuasa Islam.

Kepimpinan Ulama adalah bidaah ciptaan Melayu. Kepimpinan mengikut kasta adalah sesat. Dalam Islam, Allah menyuruh kita memilih qawi (keahlian / kelayakan) dahulu, kemudian baru amanah.

sumber: aduka taruna.

5 comments:

gegar selangor said...

saya rasa ini lah peluang bloger PAS boom PAS atasan........ok hahaha saya dah lihat UMNO akan kekal kuasai mejority melayu/islam...ok

Anonymous said...

Nak buat macam mana, PAS menang bodoh...

Anonymous said...

Tuhan tidak menyokong parti 100% kafir. dah pun terbukti di sarawak.

Anonymous said...

Yang sebenarnya PAS buat2 bodoh je: Yang ke Sarawak TAHU mereka TIDAK AKAN MENANG tapi bertanding juga sebab nak makan angin ke bumi kenyalang tu. Nak habiskan budget tabung Sahid yang dikutip dari ceramah ceramah.

Atas kertas pun MUSTAHIL PAS boleh menang di Sarawak. Lembu pun tahu. Tak kan orang bijak PAS tak tahu. Tapi pergi jugak..buang masa dan duit. Boss PAS ikut je bontot Lim Guan Eng ke hulu ke hilir...heh buat malu je...

anti bohmau said...

semangat setia kawan yg membabi buta! last2 kawan makan kawan! dap jugak yg kenyang...pas makin berdengung!!!!