Breaking News
Loading...
April 27, 2011

Info Post

Si cilaka cina dap yang juga adun sri kembangan meminta seluruh rakyat malaysia meletakan kesalahan atas kepala sprm akibat kematian tbh, tak ke punya sial cina sekor ni, mentang-mentang lah seluruh pegawai sprm tu melayu maka dia nak letakan kes kematian tbh tu atas kepala sprm, nanti dia akan pukul canang dalam ceramhnya kata, sprm=melayu bunuh cina=teoh beng hock, itu je motifnya, tak ada lain.

Tbh mati kerana bunuh diri, bukan di bunuh seperti yang di dakwa oleh dap, bodoh la sprm nak bunuh saksi utama yang boleh membawa kepada terlungkupnya kerajaan pakatan haram selangor, bayangkan kalau tbh tak bunuh diri hari tu, dah tentu selangor akan jadi macam perak, dah bertukar kerajaan dah beb...

Ok kenapa tbh bunuh diri? jawapannya ada pada exco kerajaan negeri selangor dan juga adun sri kembangan, di sebapkan rasuah dan penyalahgunaan kuasa, maka tbh terpaksa bunuh diri, rasuah dan salah guna kuasa dalam kerajaan pakatan haram lebih teruk dari yang berlaku semasa bn memerintah, segala apa harta rakyat selangor yang boleh di seleweng akan di seleweng oleh dap, tbh tau perkara itu dia mengharapkan apabila kerajaan negeri bertukar tangan maka segala rasuah dan salah guna kuasa tidak berlaku lagi, tengok-tengok makin teruk, itu yang mengecewakan tbh.

Itu sebap semasa siasatan dengan sprm, tbh beri kerjasama penuh dengan menjawab soalan-soalan yang ditanya oleh pegawai-pegawai sprm, malah pegawai sprm sendiri mengakui yang tbh amat jujur menjawab segala soalan yang mereka tanya, mungkin kerana tbh terlalu sayang dengan partinya iaitu dap dia telah mengambil keputusan untuk membunuh diri, pada dia itu sahaja jalan untuk menyelamatkan dirinya sekiranya berberapa adun atau ahli dap di sabitkan dengan kesalahan rasuah dan salah guna kuasa, dia tak mahu di persalahkan sekiranya kerajaan selangor tumbang akibat laporan rasuah yang dia beri kepada sprm dan ada adun-adun dap yang ditangkap oleh sprm.

Tapi bak kata alias congo dalam filem madu tiga, "hidup pun susah, mati pun susah" maka kematian tbh tu telah meyusahkan semua pihak terutama kerajaan bn, memang teoh beng hock dah lepas diri dia, tapi yang hidup ni dok berperang sesama sendiri. cina tetap cina, kalau tak menyusahkan orang, bukan cina namanya.

3 comments:

Anonymous said...

dah tahu nak bunuh diri, apalah salahnya kalau dia buka semua tembelang DAP tu dulu yek, senang sikit kerja SPRM. Tapi itulah yang kamu dah kata, cina kalau tak menyusahkan orang bukan cina namanya

ALahaI sI LunCAi said...

SAMA KEADAANNYA DENGAN PENYAMUN CINA YANG DAH TAK DAPAT LARI DARI POLIS. MEREKA AKAN PERGI KE JIRAT CINA SEBAGAI TANDA DAH SEDIA NAK MATI. TAPI SEBELUM TU MEREKA AKAN CUBA BALON POLIS DULU...

Anonymous said...

Sekor cina mampus heboh seluruh dunia.mampus bunuh diri nak letak kesalahan ke atas SPRM. Pohlah! Kalau seorang Melayu mati mengejut yang tertutup nak dikunci lagi! Inilah sikap keturunan bangsa pendatang yang nak yang diberi betis nak pijak kepala!