Breaking News
Loading...
April 25, 2011

Info Post

Aku tak tau sapa yang buat klip video ni, kepada orang buat tu terima kasih aku ucapkan, dalam klip video ni, di tunjukan macam mana anwar berpusing-pusing mencarai jawapan untuk mengelakan diri dia dari bersumpah muhabalah.

Dalam klip video ni juga, ada ulasan dari ustaz asri mengenai sumpah muhabalah dan hukum hudud yang kerap di mainkan oleh pas, aku tak pasti la korang dah tengok ke belum video ni, tapi bagus untuk kita tengok macam mana gelabahnya anwar bila orang suruh dia bersumpah kalau betul dia tak liwat saiful.


8 comments:

Anonymous said...

aaa...eee...uuu...ooo...iii...arr...err..urrr...irr...orrr...arrr...errr...urrr...grrrrrr...

Anonymous said...

Ada tak fatwa Yusof Qardawi berhubung dengan video sex?

Anonymous said...

yusuf qardawi dah jumpa saiful ke? dah interview saiful ke? kalau belum, yusuf qardawi ni mengarut jugak la, berat sebelah, boleh ke ulama berat sebelah? dengar cerita hanya dari sebelah pihak je?

Anonymous said...

ape lah mamat sekor ni....benda yang senang pun bikin susah....agak agak memang dia bikin sebab itu tak berani bersumpah...

Anonymous said...

terbaik

Anonymous said...

encik2 yg di ats...pglah blajr agama byk ckit sblm brkata2

Anonymous said...

Disarankan /dicadangkan supaya PAKATAN HARAM RAKYAT adakan perhimpunan di stadium yang terbesar di Selangor dengan menayangkan bahan bukti yang mengesahakan DNA Lelaki Y yang dibentangkan diMahkamah Tinggi dan pakat "ciuma ramai" benda cecair yang diperolehi oleh Pakar Forensix dari "ANU" Saiful Buhari. Lepas tu masa balik kerumah masing-masing (macam filem musang berjangut-Menteri Tua ashik cium bau tangan Puspa Wangi)cuba cium benda tu dan buat kesimpulan masing-masing. Mungkin masa tu baru percaya kot?

Anonymous said...

video ulasan Dr MAZA tu...ambk sekerat jew..kalau brani...kluarkan keseluruhan video ulasan Dr MAZA tu...
jgn duk putar alam la bro..ambk sekerat2...