Breaking News
Loading...
April 30, 2011

Info Post

Makin terdesak, yaa anwar makin terdesak selepas video lucah lakonannya tersebar kelmarin dan petang semalam dia telah menghantar samseng-samseng yang di kepalai oleh sam ketot untuk buat kecoh semasa sahabatnya, datuk eskay dan dua yang lain nak membuat sumpah laknat, tapi kehendak ALLAH tak ada siapa boleh halang, walau pun samseng belaan anwar itu cuba menggagalkannya tapi datuk eskay akhirnya berjaya juga bersumpah.

Dan hari ini bertempat di rumahnya, anwar mengajak seluruh umat melayu melalui sms untuk sama-sama bersekongkol dan bersubahat menutup perbuatan zina dan liwat dia, anwar menjemput seluruh umat melayu untuk bersama-sama menutup perbuatan kejinya itu dengan melakukan solat hajat supaya bala menimpa datuk eskay dan yang lain, kononnya dia telah di fitnah.

Tapi yang malangnya ialah, solat hajat itu di imamkan oleh murshidul am pas, nik ajis, itulah cara anwar menarik sokongan ahli-ahli pas yang kini sudah mula menjarakan diri dari anwar sejak tersebarnya video lucah lakonannya itu. kalau betul anwar tidak bersalah dan solat hajat itu bukan agenda politik untuk mengaburi mata orang lain, kenapa tak di jemput, mufti perlis atau mana-mana mufti menjadi imam solat hajat itu, kenapa mesti di panggil ahli politik seperti nik ajis untuk menjadi imam?

Pada aku, biarlah anwar nak buat solat hajat, tiap-tiap hari dia nak buat solat hajat pun tak pe, dengan solat hajat itu jugalah satu persatu kebenaran muncul, lepas solat hajat ni, tak tau la pulak apa lagi kebenaran yang akan muncul untuk kita semua buat penilaian.

9 comments:

samadlelong said...

Aku suka kalau anak haram jadah ni nak buat sembahyang hajat sehari 10kali pun xpa, apatah lagi kalu jadi imam tu al busuk nik najis, tengok la bala Allah tu nak turun kat sapa

anaktalang said...

Betul tu samadlelong..biarkan saja

mk said...

Perkara yang baik...serahkan kepada Allah untuk KeadilanNYA.

Datuk Eskay telah menyerahkan kepada Allah dengan cara melafaz Sumpah.

Dan DS Anwar memilih menyerahkan kepada Allah dengan cara bersolat hajat berimamkan Nik Aziz.

Rakyat dianjurkan seluruh masjid dan surau solat hajat untuk kebenaran.

Inilah sebaik cara memelihara Iman kita. Allah Maha Bijaksana.
KepadaNya kita berserah.

Anonymous said...

Jom kita ramai ramai umat melayu Islam bersolat hajat meminta dengan Allah swt agar menunjukkan kebenaran didalam setiap umat Islam Malaysia agar pelaku sex didalam video itu diberikan petunjuk dari Allah swt supaya tidak melakukan perkara keji sebegitu.

Nampak nya satu lagi kes video berprofil TINGGI tetapi pelaku adalah pemim[in yang bermoral RENDAH.

Anonymous said...

Kita juga digalakkan supaya membuat solat hajat agar mohon negara aman makmur dijauhi malapetaka. Yg sesat kita doakan supaya pulang ke pangkal jalan. Secara tak langsung mendidik diri kita agar takut melakukan kemungkaran dlm kehidupan seharian dan merapatkan silatulrahim. Jgn sesekali kita doakan mohon yang tak baik melainkan yg baik2 belaka. Jaga lidah kita kerana lidah adalah penghubung ke neraka.

Anonymous said...

memang ketua kultus Anwar nih memang bijak dalam strateginya supaya pihak lain disuruh menghalalkan dosa2 nya... penyokong2 ketua ini taksub untuk melindungi pemimpin yang tiada moral, kerana dahagakan kuasa atau takut hilang kuasa nanti... PAS ni pulak sudah seharusnya lebih bijak dalam perkara ini... Anwar menggunakan PAS untuk melindungi dirinya... bahaya betoi lar anwar nih... kalu dia bunuh orang pun, dia boleh terlepas dari tuduhan kerana dia akan laungkan fitnah...

Anonymous said...

bagus ...teruskan dengan solat hajat..semuga ALLAH bongkar kan lagi kemungkaran

Anonymous said...

Bagus, aku sokong bebenor depa buat solat hajat ni. Biar terdedah lagi tembelang ANUar.

Tak payah la puak UMNO susah payah nak buat solat hajat. UMNO boleh buat solat hajat untuk menyatu padukan umat ISlam negara ini, memajukan lagi negara dan supaya Malaysia hidup dalam keadaan aman dan damai.

Nak buat solat hajat cover kotek terjuntai, nafi romen dengan china doll baik tak payah. Banyak lagi benda UMNO nak mintak dengan Allah

Anonymous said...

SALAM, BOSAN LAH DOK DENGAR ANWAR PUNYA SOLAT HAJAT, TAH APA YANG DIHAJATI NYA.

BOLEH TAK KITA SYORKAN UNTUK PEMUDA UMNO MENGANJURKAN SOLAT HAJAT DISEMUA MASJID NEGERI (BOLEH MULA KAN DI MASJIGD NEGARA, HARI SABTU/AHAD KE), JEMPUT SEMUA ORANG ISLAM KAT MALAYSIA NI, TAK KIRA LAH ORANG UMNO KE, ORANG PAS, RAJA, PM, DPM, PEMIMPIN UMNO, PEMIMPIN PAS SEMUA DIJEMPUT. MINTAK ALLAH TUNJUKAN KEBENARAN, MINTAK ALLAH BUKA HATI UMAT ISLAM KAT MALAYSIA NI SUPAYA BERSATU. PEMUDA UMNO PUN BUKAN BANYAK PROGRAM, APA SALAH NYA AMBIL "INITIATIVE" KALI NI, BUAT SOLAT HAJAT KITA MINTAK ALLAH BERI PETUNJUK PADA KITA SEMUA.

BOLEH TAK PEMUDA UMNO "ORGANIZE". SOLAT HAJAT UNTUK SEMUA.....

--EISAEMILLIO