Breaking News
Loading...
April 20, 2011

Info Post

Ini hanyalah pendapat aku, tak ada kene mengena dengan orang lain.

Pada aku, sekarang sudah tiba masanya untuk umno yang jadi tulang belakang bn menunjukan sikap dan perangai yang selalu di katakan oleh pembangkang, iaitu "umno jahat," yaa... umno perlu jadi jahat dan kurang ajar demi memastikan tanah melayu tidak di rampas oleh si mata sepet dan memastikan agama islam tetap syumul di negara ini.

Untuk apa umno perlu menjadi orang baik sedangkan pas, pkr dan dap mengatakan umno itu jahat, racis dan macam-macam lagi, lagi umno buat baik kepada rakyat, lagi kuat tuduhan yang pakatan haram kata umno itu jahat, so pada aku, kalau orang dah kata umno jahat, maka jahat betullah umno jadinya.

Untuk apa umno perlu jadi baik, kebaikan yang dibuat oleh umno tidak di senenagi oleh pembangkang, segala kemewahan yang umno berikan untuk kaum pendatang si mata sepet mereka balas dengan undi pembangkang, hentikan lah beri mereka ruang dan peluang untuk berniaga, bila dah senang, bila dah kaya mereka sokong pembangkang, mungkin ada yang kata itulah demokrasi, bullshit demokrasi, kalau di amerika boleh la cerita pasal demokrasi, tapi ini tanah melayu beb... nak demokrasi pi hong kong atau macau, hatta negara cina dan singapore pun demokrasinya mati.

Si mata sepet sudah tolak bn yang banyak bagi kesenangan kepada mereka, so pilihanraya umum nanti, aku harap seluruh pimpinan umno jangan bagi tempat kepada si mata sapet ini, baik gerakan dan mca, pemimpin umno perlu pastikan kerusi yang majoriti melayu di tandingi oleh orang melayu juga, pergi jahanam dengan mca dan gerakan, pandai-pandai la depa nak hidup bila bertanding dengan dap dan pkr cina.

Apa nak diharap pada pas dan pkr untuk jaga agama islam, kalau lacurkan agama, serah pada mereka... umno perlu jadi jahat untuk pertahankan agama islam dan bangsa melayu, 500 tahun tanah melayu di jajah, takan kita nak tanah melayu di jajah sekali lagi oleh pendatang yang pernah kita bagi makan....

8 comments:

Anonymous said...

betul bro aku sependapat dengan kau, buat apa jadi baik kalau kebaikan kita di pandang serong, umno perlu jadi jahat untuk pertahankan islam, selamatkan melayu dan tanah air. nak harapkan parti lain, tengok ajelah apa yang berlaku di perak (dulu)dan selangor, nama je mb melayu, tapi jadi boneka cina dap.

headbomb said...

BETUL GENG FIGHT FIRE WITH FIRE

Anonymous said...

aku pun masuk serta 1melayu, 1bumi ..... apa nak jadi jadi lah .... ketitisan darah akan aku melawan ... ya ..UMNO memang jahat!!
nak tengok siapa lebih jahat .... laknatullah DAP ...

Sarjan Hassan said...

UMNO jangan jadi seperti pepatah Melayu "Hidung tak mancung pipi tersorong2". Jagalah Melayu yang setia dgn UMNO ni lebih penting dari menjaga Cina Komunis yg tahu mengenag budi. Hidup 1 Melayu,1 Bumi...

Anonymous said...

sudah sampai masanya kita pulak mengajar mereka cara2 berkawan....cara2 jd warganegara yg tahu mengenang budi pada negara yang telah memberi mereka kesenangan & kekayaan....belajar adab2 menumpang dtempat orang......

Anonymous said...

Asyik asyik kita saja nak jaga hati kaum lain bila lak depa nak jaga hati kita? Dah sampai masa nya kita tak perlu bercakap cakap lagi, kita perlu bertindak demi menjaga masa depan anak bangsa Melayu supaya tidak merempat di bumi sendiri, HIDUP MELAYU laungan Allahyarham Datuk Onn Bin Jaafar masih lagi kedengaran di dalam hati setiap manusia yang bangga dengan bangsa Melayu dan juga rumpun Melayu termasuk orang asli juga adalah Melayu.

BOCAH KAMPONG said...

setuju yg teramat sangat...tak perlu takut nak jd jahat sbb mmg dah di cap jahat..biar kali ni org melayu/UMNO plak yg kira untung...

robie van persie said...

korang ni cakap x de ilmu,,, bodoh!