Breaking News
Loading...
May 20, 2011

Info Post
Secara tiba-tiba angkatan muda keadilan (amk) yang hari tu beria-ia sangat nak berdemo depan pejabat utusan mendivertkan demo depa ke kedutaan australia apa bila depa tahu, demo yang depa nak buat depan pejabat utusan akan di sambut dengan meriah oleh perkasa dan pemuda umno.

Kenapa tiba-tiba amk divert demo tu ke kedutaan australia? jawapannya cukup mudah, amk takperlu berselindung di sebalik kenyataan yang isu lynas lebih penting kerana ia membabitkan kesihatan orang ramai, apa yang jelas sekarang ni ialah, satu malaysia dah tahu, amk dan juak-juaknya memang penakut, bacul dan tak ada telur. mereka hanya berani kalau yang datang berdemo tu geng-geng mereka sahaja, tapi kalau nak berdepan dengan perkasa atau pemuda umno, luruh habis telur mereka.

Jadi sekarang ni kita dah tahu, amk adalah satu pertubuhan pondan yang menjadi sayap kepada parti keadilan rakyat, so lepas ni kalau korang jumpe bebudak yang pakai baju amk, korang ludah je depa ni, depa tak akan berani melawan, pasal depa ni pondan. haahaaahaaa.....

7 comments:

Anonymous said...

samalah dengan penghulunya....bacul,penakut,putaralam,penghulu segala kaki rasuah,cakap tarak selupa bikin,anugerah pelakon lelaki popular.....banyak sebab mengapa Allah tidak mengizinkan penghulu ini,tidak menjadi PM....tempat paling bagus....hospital permai aje....sbb mental dia wayar dah putus....

Anonymous said...

jgn le marah. dia masih dara. tunggu masa jadi kopi boy pandikutti. manalah tahu boleh pecah dara. wow. buntut tembam, you...

razman said...

satu bende yg aku tak faham....kalau AMK demo derang di panggil beruk...tak demo dipanggil penakut...demo jadik gaduh...tak demo tak gaduh......masing-masing ego....dah maleh nak tgk politik ni...ringgit naik pun tak guna...aku punye poket makin lama makin kering...duk pakai HP samsung rm 67.00...korang best ah pakai iphone/blackberry....yg korang duk pikir pasal EGO masing-masing...pukimak laaa!

Anonymous said...

Razman ko lagi pukimak..Dah malas nak ambik tau duk diam dah la bodoh,babi kauuu.Kecoh..

Anonymous said...

Razman, kau patut malu berketuakan Doremon yang tidak ada telor. Cakap aje berdegar-degar tapi tahi penuh di gelegar.

Anonymous said...

razman...sapo suruh ko pakai hp 67 hengget baik takyah pakai lgsg..dah tau poket kering..g la cari keja yg gaji bnyk..org suruh ngaji ko dok nganga ..ngaji tak pandai..elok la ko poket kering....pakai hp 67 hengget....

mmg elok la panggie depa tu berok...sbb kalau depa demo..perangai mcm berok tak hormat org tak hormat agama...tgk..mcm berok makyeh ja demo dlm masjid pulak tu nak halang eskay angkat sumpah...mmg berok la....tak kira tu rumah allah ka apa....bila depa tak demo..mmg pengecut la..kalau dah brani sgt pegi la demo sama2 utusan n pemuda umno tu...napa nak alri lak...mmg layak la panggie penakut..ko ckp mcm org takdak akai.....

Anonymous said...

Lantak korang la nak demo ker.. nak kimo ker... Tp aku geram tgk awek2 PERKASAM yang pegang banner tuh.. Comel la pakai tudung camtu...