Breaking News
Loading...
May 9, 2011

Info Post

Apa yang dap tak pernah buat untuk menghancurkan islam di malaysia, dulu di selangor, teresa kok pernah meminta supaya laungan azan di perlahankan di kawasannya (kinrara) dap juga pernah menghantar berberapa orang peguam mereka yang hebat-hebat untuk melawan jabatan agama islam wilayah dalam kes murtad lina joy dan proksi dap hampir-hampir menjadi hakim mahkamah syariah.

Jadikan agama kristian sebagai agama rasmi? tak ada apa yang pelik kalau dap perintah malaysia, kalau kita tengok dalam barisan kepimpinan dap, boleh dikatakan kesemuanya adalah penganut agama kristian, (klik sini) jadi sebagai pengikut kristian yang sejati, tak salah kalau dap turut juga memperjuangkan agama kristian sebagai agama rasmi negara memandangkan agama islam telah menjadi agama rasmi malaysia sudah lebih 50 tahun, kerajaan baru bermakna perlembagaan juga mesti baru.

Dulu, dalam tahun-tahun 1995-1997 aku pernah dengar cerita yang mubaligh-mubaligh kristian ni bergerak aktif untuk memurtadkan orang melayu, pelbagai cara mereka buat, ada yang berjaya dan ada yang gagal, tapi banyak yang gagal kerana ketika itu, kerajaan umno/bn pantau betul-betul pergerakan mubaligh ini, cerita tu senyap sekejap walau pun usaha mereka masih berterusan, menang je pakatan haram, usaha untuk memurtadkan orang melayu kembali aktif, kerana ada sokongan dari berberapa parti politik (dap dan pkr) atas nama hak asasi manusia, mereka menggunakan ayat itu untuk bergerak semula memurtadkan orang melayu, sekarang ini mereka tak perlu bersusah payah lagi kerana ada berberapa pemimpin melayu seperti anwar, nik ajis, khalid samad, tengku abdul aziz dan berberapa pemimpin melayu turut membantu kerja-kerja mereka.

Mungkin ada orang yang kata, takan lah dap berani nak letakan agama kristian sebagai agama rasmi, kalau korang nak tengok berani atau tidak, next election, korang bagi la dap menang, pertukaran ini akan berlaku dalam masa 2 tahun selepas mereka memerintah, tak percaya cuba, try, test, tengok....

5 comments:

Anonymous said...

islam di malaysia akan jadi macam islam di sangapork, di tekan dan tidas, di sana umat islam mainoriti, tapi di malaysia islam majoriti, pas dan melayu pkr akan jadi barua dap untuk menjadikan kristian sebagai agama rasmi persekutuan.

hangkedee said...

Gara gara pork niky berkawe dengan setan cina kafir harbi Dapig....

Godisuno said...

Idris Jalla tu Islam ke kristian?

Anonymous said...

Kristian laa

Anonymous said...

yang penting harga minyak naik, harga gula naik.. BANYAK NAIK!!