Facebook Bunuh Yang Dipertuan Agong, Budak Melayu Pun Menyokong.

untuk ke fan page tu, klik sini

Aku terbaca dalam facebook dan ada sorang hamlau ni create satu fan page bertajuk 'bunuh mizan bin babidin' pada aku fan page bodoh di buat oleh orang indon yang sampai la ni masih tak puas hati dengan dengan negara kita, macam-macam benda la yang di kutuk pasal raja kita, nak buat macam mana beb... dia orang indon dah tentu skmm dan kdn tak boleh nak tangkap dan ambil tindakan pada hamlau tu..

So aku scroll kebawah lagi, aku terjumpa sorang budak melayu, berasal dari terengganu yang ikut jugak memaki yang di pertuan agung, (gambar bawah) malah ada salah satu komennya tu, menyokong fan page tu, pada aku menyokong fan page tu bermakna menyokong pembuhuhan yang dipertuan agong.

Aku tak mintak banyak pada skmm dan kdn, tolong siasat budak melayu yang kurang ajar ni, apa punya jenis melayu yang tak hormat pada rajanya sendiri. inilah benih-benih yang ditanam oleh puak-puak penentang institusi beraja di malaysia, benih-benih ini mula bercambah, salah satunya budak nilah... korang boleh pergi ke profil fb budak yang sokong pembunuhan yang dipertuan agong tu kat sini.

Last sekali, skmm dan kdn tolong siasat, kalau boleh tutup fan page yang menghina kesultan melayu malaysia.

Comments

Fenomena Zaman said…
Memalukan Melayu & Uitm. Mamat tu budak terengganu yer. Biar sultan mizan buang negeri jer budak tu.
Anonymous said…
Itu lh untung nya ada Menertti KDN Lembik yang hanay tahu 4 ayat:

Kita Akan beri AMARAN
Anonymous said…
Memang memalukan, sdg dlm page trsbut ada rykat indo yg tidak setuju tp bleh trselit seorg rakyat malaysia yg setuju.. tahap kebodohanya melebihi bangunan tmpat dia bljar. nilah akibatnya apabila minda sudah diliwat oleh pembngkang.
ANAK BUKIT HIJAU said…
Salam.

Aku pun rasa cukup pelek perkara-perkara sedahsyat ini pun tidak menjadi hal kepada pihak yang berkuasa.

Nak tunggu benda-benda buruk begini berlaku baru nak ambil tindakan; tak gunalah kalau nasi sudah menjadi bubur.

"PREVENTION IS BETTER THAN CURE" -kalau aku tak salah.....
Anonymous said…
budak yang start that page is indonesian claim belajar di Universiti Teknikal Malaysia Melaka.

I have emailed the corp comm and complained abt their student. Kalau nak hantar juga email, sila pergi ke page utem, ada email add di situ.

Komplen ramai2 supaya mamat tu kena ambil tindakan. dahlah datang malaysia, lepas tu nak buat benda2 x senonoh.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID