Breaking News
Loading...
May 3, 2011

Info Post
Sekali lagi aku nak tanya kepada jabatan agama islam di mana tempat video sex anwar itu di rakam, kalau di selangor jais lah yang bertanggung jawab dan kalau di kl pulak jawi la punya tanggung jawab, soalannya bila korang nak rembat si anwar tu??

Lepas satu-satu video sex anwar di dedahkan, tapi kenapa pihak jabatan agama tak mau dakwa anwar atas tuduhan berzina? bukan tak ada bukti beb... dah terang-terang perbuatan zina yang anwar buat jelas depan mata, kenapa masih tak mau dakwa anwar.

Kalau rakyat biasa tu, cepat pulak jabatan agama pi serbu, pi dakwa meraka, wal hal yang berdua-duaan itu lengkap berpakaian, charge mereka berkhalwat kalau salah seorang tu kebetulan berkain sarung, korang cepat-cepat charge dia berzina, padahal pegawai jabatan agama sendiri pun tak nampak apa yang mereka buat, tau-tau je kena tangkap basah, tapi dalam kes anwar ni kenapa jabatan agama buat bodoh je... terang-terang beb.. anwar telanjang bulat, memantat dengan betina pelacur tu, kenapa tak ambil tindakan?

Apa jabatan agama pun main pilih bulu jugak ke dalam kes macam ni? kalau rakyat, kita tangkap dan dakwa, tapi kalau pemimpin apatah lagi si bahalol tu kononnya pemimpin anugerah tuhan, kita diam-diam je dah la, kenapa tak cukup saksi lagi ke nak dakwa anwar tu? bukan setakat empat orang saksi boleh di panggil, aku yakin puluhan ribu rakyat yang dah tengok video tu dan yang dah mengesahkan lelaki itu adalah anwar boleh di panggil menjadi saksi.

Nampaknya jabatan agama yang ada di negara kita ni tak boleh di harap langsung, langsung tak berani nak dakwa pemimpin yang berzina, tapi kalau kena atas batang hidung rakyat, secepat kilat mereka tangkap dan dakwa.

12 comments:

hangkedee said...

Wooow power Anu...war boleh junjong kelapa.Sehingga Jabatan Agama pun dia selak habis semua tongeng punkoq dekat dia.power gila lelaki Y Anugerah Tuhan.Lantak kamu lah aljub a/l mamak ibrahim.

Anonymous said...

Betoi.. aku sokong... Jabatan Agama makan gaji buta... tak ada teloq. Bila tengok kote bang nuar, terus tersentot teloq depa semua.. tak berani nak kata apa... Kalau orang awam, masih berpakaian, tak buat apa2 pun dah kena tuduh beromen. Dari bos sampai ke staff, makan gaji buta,... tak buat kerja, kira makan duit haram le kira nya tu...

Anonymous said...

semua pegawai2 didalam tu kalau duduk di bilik hawa dingin atau dijemput majlis makan bolehla.
Malahan awal2 lagi dah ambil tempat duduk depan.
kes2 yang mcm ni takut beb!!!!!

Anonymous said...

Gang makan gaji buta
- Jabatan Kebajikan Masyarakat
(Dok kat office je, Malas cari orang miskin)

- Jabatan Agama (Malas nak cari orang Miskin untuk diberi zakat)

- Jabatan Kerja Raya (Sebab depa nak raya) HA HA HA

Anonymous said...

dah tentu semua yang kerja jabatan agama adalah orang PAS yg TAKSUB dgn ANUWAR BERAHIM.....

Anonymous said...

sebenarnya kalau korang semua tak tau di jabatan agama di seluruh malaysia majoriti kakitangannya adalah penyokong parti pembangkang..itula pasal kes anwar ni diorg tutup mata je..kalau tak percaya korang pergi buat kaji selidik..aku mmg dah tau lama dh sbb aku krja kt salah sebuah institusi agama sama dgn guru2 sekolah..klu nk tau agensi kerajaan yg berkaitan agama majoritinya smua penyokong pembangkang..kdg2 aku pelik gak takkan pemimpin2 kita tak boleh nak kesan perkara ni..kadang2 tu aku tgk diorg siap berkempen di pejabat semasa pilihraya..tp bos diorg biarkan je..YAB PM tolonglah intai2 sikit kat agensi2 kerajaan yg berkaiatan agama ni..JAKIM, Jabatan Agama, Sekolah Agama, Maktab, Universiti atau Maahad2 Tahfiz semuanya kene tgk2kn..bkn apa diorg nih gaji, sumbangan dari kerajaan semuanya diorg kebas..hipokrit..

Anonymous said...

Kejadian di Lanson Place...Kuala Lumpur...JAWI patut bertangungjawap

Anonymous said...

Aku syorkan Khairi Kitol Ketua pemuda UMNO yang tak ada jawatan menteri boleh lah ambil initiative buat laporan pada JAWI pasal videos seks si B.A.B.I. so JAWI yang MALAS boleh ambil tindakan dgn segera...

Anonymous said...

Betul mereka bukan sahaja tak ada telur malah telur yang ada juga adalah telur tembelang.

usin said...

kalau dgn anwar, penakut hangit. aku cabar, tunjukkan korang ada telor...

Anonymous said...

Blogger & pengkomen semua, kalau aku kata korang semua bodoh korang marah tapi korang semua memang bodoh. Pegi masuk tadika balik la...

Anonymous said...

kahh..kahh..kahh nampak sangat kau org ini puak munafiq umngok , kalau anuar kena dakwa tuduhan zina kau org kene hukuman qazaf pasal tuduh anuar berzina..kang cakap bahalul kau marah tulah dari kecik asik makan air tangan mamak puKIMMAk yg berPARPU & berKARI sampei tak tahu hukum hakam agama main langgar jer..