Breaking News
Loading...
May 30, 2011

Info Post
Kalau dulu pas boleh berbangga dengan barisan kepimpinan ulamanya, tapi sekarang ni, apa yang pas nak banggakan lagi? kesemua dalam barisan calon-calon yang nak bertanding dalam pemilihan agung pas tu semuanya bermasaalah...

Kalau pagi tadi aku dedahkan macam mana dr dzulkifly orang yang beria-ia mempertahankan seorang budak muslim yang di berimakan sosej babi oleh bapanya seorang ahli pkr yang telah murtad, nak bertanding untuk jawatan ajk pas pusat, kali ni ada seorang lagi calon yang nak bertanding jawatan no2 pas, dia ni pun bermasaalah juga.

Sapa yang tak kenal dengan mat sabu, gelaran anwar al-juburi yang di berikan oleh mat sabu melekat pada anwar sampai la ni... mat sabu pernah di tangkap khalwat di kota bahru pada awal tahun 90 an, pada ketika awal-awal pas memerintah negeri kelantan, tapi dengan pengampunan dari nik ajis, maka mat sabu di lepaskan dan di bebaskan tampa sebarang syarat. klik sini

Ada yang kata, mat sabu ni bermazhab syiah, aku tak pasti betul ke tak, mungkin ada orang pas yang boleh mengesahkan benda ni, kuatnya pegangan mat sabu terhadap syiah, dia kerap mengambil contoh-contoh kebangkitan revolusi iran pimpinan ayatollah khomenie sebagai panduan dalam setiap kali dia berceramah, mungkin sekarang ni nampak kurang sikit, tapi dalam tahun-tahun 90an sehingga election 2004, cerita pasal kebangkitan revolusi iran lah yang menjadi point ceramah mat sabu.

Adakah perwakilan pas nak lantik orang bermazhab syiah untuk menjadi timbalan kepada presiden pas yang bermazhab ahli sunnah wal jamaah? kena beb.. ingat syiah tidak mengiktiraf abu bakar, umar usman sebagai khalifah, mereka hanya mengiktiraf ali sebagai khalifah dan syiah juga pernah menuduh jibrail tersalah memberikan wahyu... takan pas sebuah parti islam nak mat sabu jadi timbalan presiden pas kut...

8 comments:

Anonymous said...

Sister in Islam yg dah lama sebar pengaruh di Malaysia....kenapa kamu diam????....tkada kerja lain buat fitnah....bertaubatlah!!!

Anonymous said...

Bro.. Sister in islam tu satu malaya dah tahu dia sesat dan liberal so pandangan dia tu tak sapa ambik kisah pun, det tulis pasal pas, kata pas nak ganti umno, kalau betul tu berlaku, maka pengaruh syiah akan menular...

Anonymous said...

slama ni Islam hebat ke kt Malaysia ni bro..??

ahaha...ckp Islam tp cermin diri sket...mcm x je..eh mcm ye...eh mcm x...

bila rasa nak kalah baru gune isu agama ngan bangsa kan...typical UMNO supporters...

Anonymous said...

Tak habis2 dengan fitnah...

Ko ada nampak ke Mat Sabu pukul badan dia dengan cambuk besi ke, rantai besi ke?...sampai berdarah...

Ada ke dia tiap2 tahun pergi ke Karbala, Iran...

Bawak2 mengucap Bang...kalau berhajat nak rampas Selangor pun...janganlah sampai buat tuduhan melampau begitu...

Kalau dah gila talak ni payah nak cerita le...

He he

hangkedee said...

Mat Sapu bilik 121.Pakatan rosak moral

ANACONDA said...

BUKAN SHJ SI MAT SABU NI BERFAHAMAN SYIAH... MAMAT NI PUN KEKASIH GELAP SI JIJAH...

AKU TAK TAHULAH SI NURUL IZAH NI ANAK BAKA SI NUAR KE BAKA SI MAT SABU...

TENGOK BANGANG SI NURUL IZAH NI MIRIP NUAR, TENGOK BIULNYA PLAK MIRIP MAT SABU...

Anonymous said...

kpala hotk hang berlubang..apco apa cita, freemason apa cita..subur dalam tanah melayu dibajai oleh sistem yang hang agung kan itu..buang anak macam buang mancis apa cita..anak haram kluar macam kilang sosej apacita..pemimpin umno ketagih rasuah dan jual tanah melayu apa cita..hang ni masuk lubang taik lagi baik la..ke lubang taik pun tak nak terima hang pasal lagi busuk

Anonymous said...

yg pasti kita kena hati-hati dan bertindak menyekat syiah drpd merebak sebab mereka ini bertopengkan islam. dalam kitab mrk kita adalah musuh utama mrk sebarkan kebenaran ini kepada semua org. mereka adalah munafik lebih bahaya dari kafir.