Breaking News
Loading...
May 9, 2011

Info Post

Apa yang pelik dengan papan tanda ni, sekali pandang memang tak ada apa yang pelik, saiz nya sama standart dengan papan tanda yang biasa kita tengok, tapi cuba perhatikan betul-betul logo di sebelah kiri atas papan tanda tu dengan tulisan di sebelah bawah, macthing tak?

Setiap projek kerajaan persekutuan pasti akan di letakan jata negara, tapi macam mana pulak boleh menyemak tulisan "sumbangan kerajaan pas" pulak kat bawah tu..? ini lah yang di namakan lembu punya susu, babi dapat nama, kerajaan negeri kedah yang di pimpin oleh pas memang tak mampu laksanakan apa lancau satu projek pun, jadi untuk menunjukan yang mereka ni ada jugak buat projek untuk rakyat seperti yang mereka janji masa pilihanraya lepas, maka pas kedah tumpang semangkok atas projek kerajaan persekutuan di bawah umno/bn. bagi mereka yang bangang, akan percaya projek itu kerajaan pas kedah yang buat, padahal, pas kedah hanya tumpang ayat je, dana projek tu datangnya dari kerajaan persekutuan yang di pimpin oleh umno/bn.

Lagi satu apa yang pelik dengan tulisan "sumbangan kerajaan pas" tu? kenapa mereka tak letak kerajaan pakatan rakyat? apa pas kedah tak joint pakatan rakyat ke? atau ini salah satu tanda, yang pas kedah menjadi pelopor kepada kerajaan perpaduan, pi tanya sendiri azizan razak.

7 comments:

Anonymous said...

Depa ni bukan apa bro nak tumpang glamer je, bangsat depa ni, projek tak mau buat, tapi nak credit.

Anonymous said...

pas memang suka menempel dalam semua perkara, sama macam dia menempel dalam pakatan. siap peduli dia. Orang tak bermaruah macam pemimpin pas sanggup lakukan apa saja asal dapat kuasa.

Anonymous said...

Sepatut kalu mengikut motto "Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan" kita bincang2kan isu-isu kepentingan rakyat cth. kenaikan harga petrol & terbaru harga gula.. Tak payah le kita bincang isu remeh spt isu papan tanda..

Anonymous said...

lancau lu babi! org makin susah lu sibuk pasal signdoard. lu makan daun & minum air longkang ke? dah tu pergi kerja jalan kaki mcm baghal! patut lah bodoh ..binatang rupanya lu ni

Anonymous said...

Bila puak Pas dah ak ada maruah, inilah yang mereka lakukan!

Org takde maruah akan buat perkara2 yang tidak bermaruah.

Sbb tu semakin ramai ahli2 dn penyokong dah tinggalkan Pas yang jadi babi politik ternakan DAP dan haiwan tunggangan Nuar Berahim yang lebih bodo dari baghal.

Anonymous said...

Sebenarnya org yang menuduh seseorang tu tanpa bukti yang soheh sebenar org itu la tidak bermaruah... mane awak tau sipolan komen yang diatas ahli PAS ? Rase tidak puashati atas sesuatu yang dibuat kerajaan 1M'sia tidak semestinya dibuat oleh ahli PAS.. Sebagai contohnya saya sendiri yang bukan ahli PAS memang tidak puashati dengan tindakan kerajaan 1M'sia menaikkan sesuatu barang sekaligus membebankan rakyat dan tersasar jauh dgn motto "Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan"..

Aliffnajmi said...

Tak pperlu marah2. Isu ni isu kecik & sebagai selingan jer. Tipu rakyat sikit2 mcm ni tak apa bagi PAS.
Isu besar mcm isu petrol, isu budaya tidak mengotakan janji (di Selangor) atau isu memperkasa Islam dan tindakan mencemar masjid ada diperkatakan di blog2 lain. Terpulang pada kita samada utk membacanya, berfikir dan belajar menerima kritikan atau terus menjumudkan diri mengagong2kan pemimpin kita yg kita percaya sgt maksum itu.