Breaking News
Loading...
May 14, 2011

Info Post

Nak tergelak aku bila tengok banner jelajah maruah yang di anjurkan oleh parti pandikutti, kononnya dalam jelajah tu mereka nak tunjuk bertapa muafakatnya rakyat menentang politik fitnah dan lucah, tapi aku nak tanya, yang 7 ekor dalam gambar tu ada maruah ke??? kita mula dari kiri ke kanan.

Suhaimi shafie, adun sri muda: manusia melayu yang tak ada maruah apabila dia tampa segan silu mengajak rakyat selangor menumbangkan sistem beraja di selangor, bila kena charge, takut pulak nak ke mahkamah.

Xavier Jayakumar, adun seri andalas: manusia yang tak tahu status agamanya, kejap sambut deepavali kejap sambut krismas, adun pertama dalam selangor yang menyanggah sistem pendidikan sekolah kebangsaan, katanya sistem yang ada di sekolah kebagsaan terlalu banyak islamisasi (suasana islam).

azmin ali, adun bukit antarabangsa dan ap gombak: tak perlu aku tulis banyak-banyak pasal dia ni, semua orang tahu dia lah suami yang tak bermaruah di malaysia, jantan dayus yang membiarkan isterinya di gomol oleh bosnya sendiri, pernah dalam twitter aku kata dia dayus, sampai la ni dia tak jawab twitter aku.

Pandikutti, ap permatang pauh: tak perlu tulis banyak, semua orang tau dia ni memang tak ada maruah.

Sam ketot, ketua amk: maruah sam ketot hancur bila dia pernah terkencing dalam seluar, lagi hancur maruah sam bila dia terjerit-jerit macam beruk dalam masjid semasa datuk eskay nak bersumpah laknat hari tu.

Dr. mariah, ap kota raja: maruah dia sebagai seorang wanita hancur kerana bersekongkol dengan kaki pelacur dan ratu bogel, iaitu si pandikutti dan eli wong.

Charles santiago, ap klang: dia ni lagi hancur, maruah tak ada, bersekongkol dengan cina-cina komunis dap yang terang-terang menekan peniaga india di jalan tengku kelana, klang, sama macam xavier juga, kejap sambut deepavali, kejap sambut krismas tapi dia ni advance sikit, tahun baru cina pun dia sambut.

Jadi macam mana nak buat jelajah maruah, sedangkan 7 ekor tu semuanya tak ada maruah...

2 comments:

Anonymous said...

Memang muka2 dalam banner tu semua tak ada maruah, so pesan kat diaorang yak payah la cerita pasal maruah.

Anonymous said...

HAHAHAHA..
JELAJAH MARUAH?? LAWAK LA DIORANG TU.
BAIK BUAT OPS MARUAH. TANGKAP ORG2 TAKDE MARUAH DLM PKR TU.
TAPI MUKA2 DALAM TU PULAK SIBUK2 MEMBELA SEORANG YG TAKDE MARUAH. JADI APA BARANG JELAJAH MARUAH?
TAKDE MARUAH BETUL LA KORANG!!!