Breaking News
Loading...
May 24, 2011

Info Post
Ceramah ssde di port kelang kelmarin banyak memberikan point-point untuk kita melanyak pandikutti, cerita-cerita panas yang didedahkan oleh gobala tentang bagai mana pandikutti merembat pasir yang telah di peruntukan kepada sebuah persatuan hindu, bagai mana fauzi rahman menjadi kepala penyamun dalam operasi merembat pasir di selangor, perak dan penang.

Banyak lagi cerita-cerita panas yang gobala dedahkan, semuanya korang boleh tengok dalam youtube dibawah, sebarkan pendedahan ini, biar semua orang tahu, pandikutti tu sebenarnya bukan manusia, tapi dia adalah syaitan yang bertopengkan manusia.






2 comments:

dinadam said...

Janganlah seronok sangat. Bila hindu paria bercakap, mau ingatlah bro. hang tu keturunan apa. takkanlah paria go ( pergi ), bala ( bahana nak mampus) cakap hang bole percaya. otak kalu kat lutut ok lagi, tapi aku tak tau otak hang kat mana. sediah ada orang macam hang di dunia ni. nak cari populariti atau apa? Konpom ada towkey babi mana-mana dok belakang hang ni.

pembangkang mmg bodoh said...

dinadam oi..

kalau mcm tu hang pun toksah la dok percaya kat kit siang, guan eng, DAP tu... depa tu pun bukan islam...

mcm tu la otak pakatan... tak boleh nak tegur sikit... ketua2 pakatan tu depa duk anggap maksum mcm nabi..

hang kena pikiaq bagi waras sikit la dinadam.. hang tu bodo piang!!