Breaking News
Loading...
May 26, 2011

Info Post

Ni lagi satu punya cilaka puak-puak pas ni, depa yang pakat-pakat edar vcd porno anwar lepas tu mereka salahkan umno, memang dah jadi tradisi puak-puak pas ni, 'baling batu sembunyi tangan' jawapan biasa pas kalau dah kantoi, 'ini semua umno punya kerja'.

Semua orang tahu, malah satu selangor dah tahu, pas memang nak anwar letak jawatan sebagai penasihat ekonomi negeri, kenapa pas nak anwar letak jawatan tu? pasal tak ada perkembangan ekonomi di selangor, ekonomi selangor masih di takuk lama, senang cerita, ekonomi selangor tak berkembang pun masa anwar jadi penasihat ekonomi selangor.

Selangor yang satu masa dulu menjuarai pelaburan langsung asing (fdi) kini berada di tempat ke3, ini bukti yang penasihat ekonomi selangor memang tak buat kerja, sepatutnya dengan segala prasarana yang telah di sediakan oleh kerajaan bn dulu dan ditambah dengan cerita-cerita kehebatan penasihat ekonomi selangor negeri ini sepatutnya berada di tempat pertama bukan di tempat ke3 jauh di tinggalkan oleh negeri johor dan sarawak.

Tapi untuk menutup kemaluan mereka, maka di pukul canag lah, kononnya negeri selangor mencatat pertumbuhan ekonomi menggalakan dan ramai pelabur berpusu-pusu datang untuk melabur di malaysia, tapi hakikatnya...? rakyat selangor sendiri yang tahu apa yang berlaku di selangor sekarang ni.

Mari kita cek sendiri betul ke tidak laporan malaysiakini yang mengatakan penang berada ditangga ke 2 fdi dan apa pulak laporan yang mida keluarkan. klik sini.

6 comments:

Anonymous said...

Memang selayaknya lah anwar di gelarkan pandikutti...

Anonymous said...

najib rosmah anak babi ok?

Anonymous said...

ish..ape la yg ko ckp ni...foreign investment selangor no 3?....aku bukak link tu FDI selangor no 1....domestic + FDI baru jatuh no 3.... yg ko tulis tu salah bro...fakta tak boleh di ubah2 sesuka hati.

Anonymous said...

matematik kantoi kot?.....ke rabun jauh?...begitulah kalau dah taksub, at the end kena batang idung sendiri..dah terang kata kat mida FDI selangor no 1.....FDI tu maknanya pelaburan asing terus...penang pun mmg no 2 setakat domestic inv tu tak de sapa nak heran....

Anonymous said...

apa la......posting x de fakta, tak da bukti,terus menyalak...barang kali awak ni peminat setia vcd dot dot dot . dosa jadi penyokong filem blue beb !

Geram Sungguh said...

Kaum Nabi Lut memang tidak mahu menerima kebenaran sehingga ke akhirnya. Cakaplah apa sahaja, buktikanlah apa sahaja...mereka tetap buta hati...