Breaking News
Loading...
May 23, 2011

Info Post
Kerajaan selangor pimpinan khalid gagap panic dan tak tahu nak buat apa bila berlakunya tragedi yang menimpa rumah anak yatim dan madrasah al-taqwa.

Sehingga pagi tadi, belum nampak satu pun agensi dari kerajaan negeri selangor yang datang secara full time untuk membantu mangsa, menurut penduduk sekitar, ahli parlimen hulu langat, che rosli che mat lebih pentingkan ceramah politik dari membantu mangsa, dia hanya datang sekejap kemudian hilang, datang balik, kemudian ghaib... apa punya wakil rakyat macam tu.

Menurut sumber, kerajaan negeri hanya memberikan peruntukan 1 ribu membantu mangsa, tak seperti kerajaan bn, satu kepala di beri peruntukan sebanyak 10 ribu memang nampak sedikit, tapi satu kepala 10 ribu dan segala kos pengurusan jenazah di tanggung oleh kerajaan bn, mana perginya tabung khairat kematian yang kerajaan negeri buat...??? time ni le nak gunakan duit tu.

Tiada pemimpin pakatan yang datang melawat di tempat kejadian, aku di fahamkan semalam, khalid gagap pi melawat bukit antarabangsa, tempat azmin ali, buat apa di pi melawat tempat tu?? kalau korang tak percaya, korang boleh cek semua portal pembangkang, tak ada satu pun gambar pemimpin pembangkang datang melawat tempat kejadian dan pagi tadi, ketika dymm sultan selangor melawat tempat kejadian, batang hidung khalid gagap dan barisan exco kanan kerajaan negeri pun tak nampak...

4 comments:

Anonymous said...

khalid gagap pi main ski kat Aspen

minaq said...

Dato' SS ada datang dudud sebelah Tuanku... wakil kerajaan negeri le jugak

Mesin Taip Buruk said...

Semalam masa kat masjid Pekan Batu 14, orang Pas paling ramai datang solat jenazah dan urus jenazah. Tapi Hassan Ali macam raja, duduk sebelah keranda kemudian minta waris si mati datang mengadap satu persatu. Pas tu ambik sikit maklumat guna cebisan kertas buku 555. Katanya nak ambik nama sebab tuanku sultan nak bagi sumbangan.

Info lain dalam http://mesintaipburuk.blogspot.com

Anonymous said...

mana nak datang bukan ada untung khalid gagap tu nak datang sana! bukan ye boleh buat duit.....hahahaha..