Breaking News
Loading...
June 7, 2011

Info Post

Bersih akan buat perhimpunan pada 9 julai ini, konon di adakan perhimpunan tu atas sebap, pilihanraya di malaysia ni tak bersih... kononnya nye la...

Apa yang tak bersihnya lagi pilihanraya di malaysia ni? pembangkang dapat rampas 5 negeri pun masih kata pilihanraya tak bersih lagi? peti undi transperent pun masih kata tak bersih lagi? ohh depa nak undi pos di hapuskan, kononnya depa kata undi pos tak bersih, banyak penyelewengan, ok aku bagi satu contoh, parlimen teluk kemang, parlimen tu antara pengundi pos terbanyak di malaysia, pasal semua orang tahu, kem tentera banyak kat situ, tapi pkr melalui calonya kamarul bahrin, menang, itu menunjukan yang undi pos tak di pengaruhi oleh bn.

Pembangkang do kata undi pos tak bersih, ok.. boleh sapa-sapa pemimpin pembangkang bagi jaminan dalam bentuk surat sumpah yang mengatakan, kalau pembangkang perintah malaysia, undi pos akan di hapuskan, ada sapa-sapa pemimpin pembangkang berani buat jaminan macam tu, kalau setakat melalak melolong kata nak hapuskan undi pos, baik tak payah, pasal tak ada jaminan kalau pembangkan menang pun, undi pos depa nak mansuhkan.

Apa lagi yang tak bersih dengan pilihanraya di malaysia ni, spr, sebaik sahaja tutup pusat mengundi, rehat setengah jam, kemudia depa terus kira kertas undi tu, jam 7 petang, keputusan tak rasmi kita semua boleh tahu, jam 8 keputusan rasmi kita boleh dapat tau dah, sekurang-kurangnya spr lebih bersih dari jawatankuasa pemilihan pas pusat, yang perap kertas undi semalaman, jadi apa yang tekbersihnya lagi pilihanraya kita.

Dalam facebook, puak pembangkang dok sibok kata polis tak beri keadilan kepada perhimpunan bersih untuk berdemo, keadilan apa yang korang nak? macam mana pulak dengan keadilan bagi pengguna jalan raya, yang terperangkap dalam kesesakan lalu lintas dek kerana perhimpunan bodoh yang korang buat tu? macam mana pulak dengan keadilan untuk peniaga-peniaga di kawasan kaki lima yang terpaksa menutup kedai mereka satu hari kerana takut, barangan mereka di samun oleh penyamun yang berselindung di balik t-shirt bersih tu?

Kalau betul rakyat bersama bersih dan menyokong perhimpunan bersih, pastikan separuh dari pemilih berdaftar bersama-sama berhimpun bersama-sama kamu, jangan ingat yang datang 10 ribu dah gambarkan yang rakyat seluruh malaysia sokong bersih, yang datang tu pasal depa tak ada kerja.

4 comments:

Anonymous said...

saja ja bro depa tu gatai peliaq nak berdemo dah takdak kerja.

Tuan Tanah said...

KEADILAN MAKSUDNYA PERKARA2 YANG MENGUNTUNGKAN JUAK2 FUCKATAN WALAUPUN TIDAK ADIL PADA ORANG LAIN

PAS = Parti Ajaran Sesat
DAP = Dasar Anak Pendatang
PKR = Parti Kelentong Rakyat
BABI = Bapak Anwar Bin Ibrahim

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous said...

Sebagai anak bangsa yang bertanggung jawab, saya menyeru kepada semua yang mencintai kedamaian di bumi Malaysia ini, samada Melayu, Cina, India dan Bangsa2 lain, mari kita turun beramai-ramai gempur puak-puak haram jadah ini dengan memakai baju merah.Biar kita berputih tulang dari kita berputih mata. Kepada sesiapa yang bersetuju, mohon kata 'ya' didalam komen anda. Terima kasih.

whiteorange said...

BERSIHKAH MAT SAPU TU ???

Piiiiiiirahhhhhhh !!!!!!!

Dia cuma mahu kasi bersih orang yang tak sokong dia !!


Pooooooraaaaaahhhh !!!!!

Pas main Bini Orang sekarang nak mainkan sentimen rakyat

Poooooraaahhhhhhhh!!!!!!