Breaking News
Loading...
June 28, 2011

Info Post
Joe bedul antara manusia yang pertama dapat melihat kebesaran totey anwar, malah joe bedul sendiri mengakui manusia dalam video yang di tunjukan oleh datuk eskay adalah anwar, tapi biasa la manusia, selagi dia boleh pusing dia akan cuba berpusing-pusing untuk menyelamatkan bontot boss dia.

Tapi sampai bila joe bedul nak terus menipu rakyat dengan mengatakan dia tak pernah kata itu anwar? sampai bila joe bedul? tuhan tu maha kaya, dalam video ni menunjukan yang joe bedul bergitu happy melihat video seks anwar, tak seperti cerita-cerita joe bedul dalam ceramahnya, kononnya keadaan bergitu serius, dan yang paling penting dalam video ini joe bedul mengesahkan itu anwar ibrahim.


Klik sini dan sini untuk baca macam mana joe bedul bersilat mempertahankan al-juburi.


3 comments:

Anonymous said...

Joe nampak happy je tengok anwar memburit dengan pelacur, mungkin dalam hatinya berkata, laa bos aku tak bersunat rupenya..

Wake UP! said...

Salam. Mesti happy dan akan tanya Al Jub bagaimana caranya nak langgan jugak China Doll yang comel tu.

maun said...

Joe Bedol hebat..memang dia tak bohong...dia cuma kata "bukan pasai Anwat..pasai the scene tu"...UMNGOK yang kantoi...