Himpunan Bersih Bukan Untuk Pilihanraya, Tapi Untuk Mengenang Kematian Teoh Beng Hock


Pada asalnya perhimpunan bersih ni adakan kononnya untuk menuntut sebuah pilihanraya yang adil dan bersih, banyak lah tuntutan-tuntutan mereka.

Tapi apa bila melihat semakin ramai yang kurang seronok dengan perhimpunan bersih ni, maka pkr melalui amk nya telah cuba memainkan sentimen lain pulak.

Terbaru seorang bekas calon ketua amk hasmi hashim mengajak seluruh rakyat malaysia turun beramai-ramai ke perhimpunan bersih kononnya untuk mengenang kembali peristiwa pembunuhan teoh beng hock, amirul rashid dan sarbaini.

Sebenarnya apa tujuan perhimpunan bersih ni??? jawapan aku senang, mereka memang nak buat rusuhan di kuala lumpur, nak huru harakan negara supaya anwar pandikutti boleh terlepas dari perbicaraan kes liwatnya. itu je, tak ada sebap lain.

Comments

Anonymous said…
Nak bakar sentimen rakyat la tu...
Anonymous said…
tahan masuk ISA je. ckp banyak tarak
Anonymous said…
dulu2 pok nik ada sebut buat menda nak buat maulid nabi...la ni juak2 ni nak buat pulak sambutan mengenang Teoh Beng hock sempena kematian dia, apa kes ni bro baik ko berarak ramai2 masa hari pahlawan/hari merdeka ke ada gak pekdahnya...kasi naikkan balik semangat cintakan negara...ini Teoh Beng Hock??? apa kes bro...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID