Breaking News
Loading...
June 19, 2011

Info Post
Ketua pemuda pas, nasa ketot kata mereka tak takut untuk di tahan isa sekiranya kerajaan menggunakan akta itu untuk menghalang perhimpunan besih.

Ok... apa yang kerajaan tunggu lagi, dia kata dia tak takut untuk kena isa, so inilah masanya kita tangkap mereka tu, orang dah cabar kita, so apa lagi, tangkap la depa tu sumbat dalam isa, pahamnya aku apa yang nasa katakan tu, dia memang cabar isakan dia, kerajaan kena tangkap dia, kalau tak tangkap, nanti setiap kali ceramah, dia akan pukul canag mengatakan yang dia kebal dari undang-undang dan kerajaan tak berani nak ambik tindakan pada dia.

Apa maruah kerajaan yang berdaulat kalau pembangkang kata dia kebal dari undang-undang dan kerajaan tak akan berani ambik tindakan pada dia walau pun dia buat jahat dalam negara??? apa pandangan orang luar tengok kerajaan malaysia ni penakut dan tak berani ambik tindakan pada orang yang bersalah, dah tentu orang luar akan kata, undang-undang di malaysia tak seketat mana pun, maka kan ramai lah orang luar datang dan buat jahat dalam malaysia, alasannya mereka nanti, orang tempatan buat salah pun tak kena tangkap, inikan pulak aku orang luar, sure boleh lepas punya....

7 comments:

belatuk galak said...

sumbat aje dlm isa....kerajaan jgn jadi bacul

Anonymous said...

Soalan untok naza (hamPAS)...
Ada kah Islam membenarkan
demostrasi..??? Kamu yang mengaku beragama Islam.. dalam masa yang sama.. sengaja melanggar undang2 yang sedia ada...serta mencabar kerajaan yang sah...Islam kah semua itu?? Jangan perasan yang kamu dari PAS, kamu sudah cukup islam. Islam itu meliputi .segala aspek kehidupan. Jangan lupa..beringat-ingat lah selalu.

Anonymous said...

Beranikah DS Hishamudin? Setahu saya dia hanya beri aamaran ajer tapi tuk melaksanakan ISA, jauh sekali....

OrgJoh said...

Bodohnya nsjib x nampak apa yang rakyat nampak, menteri KDN tu BACULLL!!!
Kalau najib syg sgt kat sepupu dia dari syg rakyat malaysia yang cintakan keamanan, memang bodoh unta la najib tuH!
Jgnb sampai ada yang mati berdarah kat jalanan t najib, hisamudin, nahas ko nak bersilat ngan rakyat yang tgh peratikan kebaculan kamu berdua!

Anonymous said...

menteri kdn dah kata, ini amaran , saya dah bagi amaran, awak tau ini AMARAN, ok la saya cakap amaran pertama, tak takut ye, amaran kedua, baiklah, ini amaran terakhir, ok tak takut, saya beri amaran pertama terakhir, , saya rayu, saya bagi amaran yang terakhir sekali. Akhirnya, selesailah semua demo dan ucapan. maka menteri telah berjaya memberi amaran dengan jayanya. ikut tak ikut, belakang kira. yang penting, itu amaran saya dah keluar. jangan marah, nanti saya minta maaf.

Anonymous said...

Majoriti menteri BN banchol... hahaha..

MeghoyamBuloh said...

seperti biasa keluar amaran jer laa .. PM harap dapat tukarkan Menteri amaran nii secepatnya jangan sampai rakyat yang kecewa marah yang tukarkan .. harap PERKASA dapat daftar sebagai sebuah parti dan bertanding PRU kerana PERKASA dan NGO-NGO Melayu yang lebih berani bertindak membela agama bangsa negara.