Breaking News
Loading...
June 16, 2011

Info Post
Berzina dengan isteri orang adalah perkara biasa bagi segelintir pemimpin pas, tengok je la kes, adun selising, adun perupok, din pudu dan timbalan presiden pas, mat sabu pun pernah di tangkap khalwat di negeri serambi mekah.

Kawin cerai kawin cerai pun adalah perkara biasa bagi pemimpin pas, kahwain anak dara yang umurnya jauh lebih muda dari si lelaki merupakan perkara biasa bagi pemimpin pas, pernah aku bersembang dengan seorang bekas pemimpin pemuda pas kelantan sewaktu prk tenang dulu, katanya, pemimpin pas ni kalau lepak-lepak topik perbualan mereka tak lain tak bukan burit burit dan burit.

Malah menurut kawan aku tu, sehinggakan di atas pentas ceramah pun, masa tengah tunggu turn dia nak berceramah pun, mata mereka meliar tengok awek, janda atau bini orang cun-cun yang dok melangok dengar ceramah, kalau ada yang berkenan di mata, mula depa berbisik sesama mereka, "tu anak dara ke janda? atau pun " bini sapa tu, comel betul" mulanya aku tak percaya apa yang dikatakan oleh kawan aku tu, tapi bila di fikirkan balik, ada betul ceritanya tu, tengok je la, perangai adun selising, adun perupok, din pudu dan mat sabu, cerita kawan aku tu ada kebenarannya.

Lagi satu perangai pemimpin pas ni, nafsu sahwat depa ni cukup gila babi, mungkin di sebapkan terlalu banyak iklan ubat kote di dalam harakah, punca nafsu seks depa macam bintang, tengok je kes seorang guru pas di penjara 12 tahun kerana merogol anak muridnya yang berusia 12 tahun, klik sini, ni la akibat banyak sangat baca harakah, terkasima dengan iklan ubat kuat, lalu di cubanya, bila lapang sasar yang halal tak mampu, anak murid jadi mangsa, samalah juga dengan sekor lagi ni, nama je ulama tapi isteri dalam pantang pun dia nak taji juga. klik sini.

10 comments:

Anonymous said...

memang betul.. kalau kita jumpa orang-orang yang suka bebual hal-hal cam ni... memang mereka juga taksub pada PAS...tiket untuk menghalalkan semuanya....

hassan said...

kalau pas kurang baik, pemimpin umno lagi laknat, bapak dajal, datuk setan

Anonymous said...

Bangang... kalau berilmu tapi buat maksiat... buta hati kot

Anonymous said...

Hahahahassan hassan... bila org dia kena cuit kuar maki hamun dia. Sabaq nooo... sabar itu sebahagian dari iman ;) Tu baru skit. kalau kena provoke skit lagi mau meroyan tahap setan :D Inilah agaknya ajaran pemimpin mereka. Maki hamun spontan! Hikhik.

Anonymous said...

ciannn sampai juling bijik mata bini dia sebab kene sontot masa haidd...

maun said...

Dah tak isu ke...pemimpin UMNGOK..tak pantang pun segala lubang diredah nye..

Bagi bini kalau duit haram dari merompak duit negara apa guna..lebih baik beri RM300.00 dari berjuta duit haram...

Fatimah anak Rasulullah lebih teruk dari itu..tak ade pulak complain atau minta fasakh dari Ali..

Beristighfar le..minta ampun banyak-banyak..cukuplah bersama parti yang zalim..takan tak nampak-nampak juga..betul betul hati dah berkarat.

Jo said...

Mat sabu di lantik jadi Pemimpin kanan PAS!...kah!kah!kah!.....ITM pon tak Pas..IQ rendah...tengok muka dan tengkok... dapat agak ada sikit "Down sindrome"...yg. tukang lantik pun IQ rendah...termasuk ahli-ahlinya..

nik aziz puki tiau said...

semua pemimpin PAS cam tu, yg tak buat mesti kene buang cam Hassan Ali Setan dan Harun DinNgok.
Maklum la PASetan ni memang suka puki. sekarang ni pun bila dah berkuasa mesti nak jual negara bangsa dan islam (walaupun byk Kafir dlm PAS).
yg tak buat nik aziz lancau. Nik aziz tak buat bende mcm ni tapi dia buat tempat macam ni. contoh belakang ofis dia tu. tak dpt bini atau awek muda, melancap aje cukup la.
Lancau punya nik aziz. mcm ni patut la kelantan lingkup.

Anonymous said...

Apadahal,time ni la nak maki hamun org..nanti bila rasa dah nak mati pegi je la kelantan,jumpa tok guru,buat pengakuan.cuci dosaaa.kelantan kan serambi mekah..

Anonymous said...

kawan ko tuh sape?.. syaitan maksud ko?... bawak2 bertaubat lah..