Breaking News
Loading...
June 1, 2011

Info Post
Susu yang di beri, di balas dengan tuba, percaya yang kononnya dia dah bertaubat dan meninggalkan kerja-kerja fitnah yang selama ni dia buat, rupa-rupanya hanyalah lakonan.. cilaka kau kickdefella...

Aku kenal mamat ni sebagai barua husam, dia adalah barua husam yang paling setia, tapi bila dia kata dia dah tinggalkan husam dan bertaubat dan menyesali atas segala kesalahan dan fitnah yang dia buat pada umno/bn dulu, so mati mati aku percaya.

Ada yang kata, ko jangan percaya sangat dengan kickdefella tu, silap-silap husam planted dia untuk masuk joint korang, tapi apa yang orang cakap tu semua aku tolak ke tepi, pasal aku percaya dengan mamat sekor ni.

Tapi betul la kata nenek aku, barua tetap barua, pusing kot mana pun dia tetap barua, bila aku terbaca dalam twitter papagomo semalam, memang aku terkejut, orang yang aku percaya dia dah insaf ni rupa-rupanya masih lagi menjadi barua husam musa, baru-baru ni dia dapat rm 300 ribu untuk buat propaganda untuk membantu husam menang jawatan naib presiden dalam pemilihan agung pas.

Dek kerana rm 300 ribu, dia sanggup tikam belakang kawan-kawan dia, sudahnya dia jilat balik apa yang pernah di ludahkan dulu. makahai lu kick gua kahak kan lu bila gua jumpa lu nanti, lu tunggu je la..

2 comments:

Anonymous said...

Lu kena tau asai usui dia, baru lu boleh kata dia tu insaf ka dak

Anonymous said...

kalau dah nama orang kelantan.. kelantan jugak la.. sebab tu aku tak percaya sangat ngan orang kelantan ni...