Breaking News
Loading...
June 1, 2011

Info Post
Apa yang pemimpin kita buat di masa lapang, mungkin korang nak tau jugak kan, ok aku terjumpa berberapa gambo menarik untuk syer dengan korang semua, ok aku mulakan dengan negarawan kita tun mahathir.

Tun mahathir cukup sayangkan kucing, di masa terluang, dia akan membelai kucing-kucing peliharaannya, tengok gambo kat bawah tu, mesra betul tun m dengan kucingnya.

Datuk najib pun gemarkan kucing, setakat yang aku tahu, datuk najib ada bela 2 ekor kucing baka parsi di rumahnya, sayangnya datuk najib pada kucing-kucingnya tu, sehinggakan dia pernah minta rakyat malaysia memberi kan nama untuk kucingnya tu.

Calon naib presiden pas, husam musa pun sayangkan binatang juga, tengok gambo kat bawah, mesra betul husam dengan anak kambing tu...

Tapi yang sekor ni, dia ni lain sikit, kalau tun m, datuk najib dan husam suka pada binatang, tapi hamlau pandikutti sekor ni dia cukup suka dengan china doll, maksud china doll tu bukan la anak patung cina, tapi dengan pelacur cina, ni lah kerja si pandikutti tu kalau dia ada masa lapang..

10 comments:

Anonymous said...

kelkar punye posting...

Anonymous said...

Bukan itu saja Pak Shiekh BABI hanya tahu membela dan menegakkan kote dan hawa nafus sendiri, lepas itu salahkan UMNO dan Ds Najib. Beliau hanya tahu melepaskan berdas das tembakan DNA, lepas itu salahkan UMNO dan DS Najib dan melalak lalak ke pelusok kampong dan katakan konspirasi itu menjatuhkan maruah beliau, sedangkan rakyat semua tahu beliau tidak ada maruah pun. Inilah Pak SHeikh BABI terkutok.

malaysiabaru.com said...

malaysiabaru said,

mamakuty keturunan yahudi india ker?

najib keturunan mongolia?

bapak husam dulu ulamak umno ?

anwar seoarng sahaja pejuang islam melayu tulen..

Anonymous said...

Hek eleh mamat malaysiabaru.com ni..kih kih kih..lawok la mu..

Stim air ketum ke apa..?!
Sendiri mau ingat la beb..org yg paling bodoh adalh org yg cuba nak membodohkan diri sendiri..cthnya, mamat malaysiabaru.com laa..

Pssttt..org lain x bodoh mcm lu beb..hakkptuuiihhh !!

Anonymous said...

si BABI aka OMEGAY aka ANUGAY SETAN aka CIFUT dan macam2 aka lah adalah merupakan keturunan anak haram. bapak dia konkek amoi lepas tu dapat anak haram sekor ni.

so dia keturunan melayu-cina + yahudi kutuk .

malaysiabaru adalah sahabat gay dia

hangkedee said...

Itu masa lapang masa sibuknya sudah pasti dengan Mamat mamat jambunya

apopo dan boboyuki said...

mengapa kita umat islam digalakan membela kucing?

1.tahi kucing...memang busuk.bila ibubapak kita dah tua nyanyok.berak merata rata.busuk sangat.....walaupun pakai pempes tapi bila dah besa membuang tahi kucing ..korang dah tak geli dah nak cuci tahi ibubapak kita sendiri.
kan dah dapat pahala anak yg soleh.

yg tak pernah bela kucing aje suka sangat hantar makpak kat rumah orang tua2.setahu aku le.

Anonymous said...

Harga Barang dijangka meningkat tetapi tidak membebankan Pengundi BN.
KUALA LUMPUR: Harga barang dijangka melambung berikutan keputusan kerajaan Umno-Barisan Nasional mengumumkan kenaikan tarif elektrik yang akan menyebabkan pengguna menanggung beban.

Pensyarah kanan Jabatan Ekonomi, Fakulti Pengurusan Perniagaan, Universiti Teknologi Mara (UitM), Dr Baayah Baba berkata golongan berpendapatan rendah akan merasa kesan kenaikan tarif berkenaan.

“Ini kerana kos pengeluaran akan meningkat, terutama di kilang yang menggunakan mesin berteknologi tinggi kerana mereka menggunakan elektrik melebihi 300 kilowat sejam (kWj),” katanya dilapor Sinar Harian hari ini.


Justeru katanya, pengilang terpaksa menanggung bebas kos pengeluaran yang meningkat dan akhirnya kos tersebut akan dipindahkan kepada pengguna.

Sementara Pensyarah Ekonomi Pusat pengajian Sains Kemasyarakatan Universiti Sains Malaysia (USM), Prof Amir Baharuddin pula berkata kenaikan tarif elektrik akan menyebabkan negara berdepan inflasi.

“Inflasi adalah isu yang serius hingga boleh menimbulkan krisis jika tidak dibendung. Ini kerana rakyat terpaksa menaggung beban apabila semua barang akan meningkat secara automatik selepas ini,”

“kerajaan tidak sepatutnya menaikkan tarif elektrik sekarang kerana kenaikan harga barang akan memberi tekanan kepada rakyat, terutama mereka yang berpendapatan rendah,” ujarnya dipetik berkata.

Semalam, pakar ekonomi Yeah Kim Leng berkata harga makanan dijangka akan turut meningkat seiring dengan pengumuman kerajaan menaikkan tarif elektrik.

Ketua ekonomis Ratings Agency Malaysia itu berkata ia berikutan industri pengeluaran makanan di negara ini menggunakan sebahagian besar tenaga eletrik bagi tujuan pengeluaran.

“Sebanyak 75 peratus isi rumah terlepas daripada kesan langsung kenaikan tarif elektrik, tetapi mereka akan menghadapi bebannya apabila pengeluar memindakah kos yang lebih tinggi kepada pengguna,” katanya seperti di lapor Malaysiakini.

Kerajaan membuat keputusan menaikkan tarif elektrik sebanyak 2.23 sen kilowatt sejam atau 7.12 peratus kepada 33.54 sen kW sejam daripada 31.31 sen kW sejam, berkuatkuasa 1 Jun.

Anonymous said...

qazaf lagi

Tuan Tanah said...

alamak apsal bleh sesat 2 ekor baruh anwar kat sini?..tapi ape pun posting yg TARBAIIKK!!

kita dapat tengok beza pemimpin yg baik dengan pemimpin yg mcm haramjadah..anwar babi baik kau bela anjing ler daripada bela pelacur ngan mat jambu

Bapak Anwar Bin IBrahim = BABI