Breaking News
Loading...
June 21, 2011

Info Post

Yaa... nak tak nak aku kena juga balun kj ni...

Kenapa kj mintak presiden perkasa di siasat di bawah akta hasutan? aku sendiri pun tak tau, mungkin kj boleh bagi pencerahan atas apa yang dia cakap tu.

Aku tak kisah kalau kj ada di padang kelab sultan sulaiman ahad lepas, tapi dia jangan main dengar dan baca laporan orang lepas tu dia buat andaian dia sendiri.

Apa yang Ibrahim ali tu kata, langsung tak ada sangkut paut dengan hasutan, kata ibrahim ali tu betul, kalau terjadi sebarang rusuhan atau huru hara di kuala lumpur hari tu, maka orang cina terpaksa membeli lebih stok makanan, betul la tu, pasal kita semua tahu, perangai orang cina ni depa hidup untuk makan, malah pada aku, bukan setakat orang cina je yang perlu beli lebihan stok makanan, kita orang melayu dan orang india pun terpaksa berjaga-jaga juga.

Tidak ada salahnya ibrahim ali kata macam tu, pasal kita semua maklum, rusuhan yang di beri nama "perhimpunan bersih" tu tak ada kaitan langsung dengan SPR, mereka sengaja berhimpun dan berkumpul di kuala lumpur kerana nak menakut-nakutkan kerajaan dan itu salah satu cara untuk mendesak kerajaan supaya membuang kes anwar (kj kena dengar ucapan zul nordin hari tu).

Takan kj jelous kut tengok seorang ahli parlimen bebas macam ibrahim ali tu boleh kumpul orang ramai yang tak berparti, melayu, cina dan india dalam satu notis yang singkat, kj sebagai ketua pemuda umno/bn sepatutnya merasa malu, apa yang ibrahim ali buat tu, pemuda umno/bn sendiri pun tak mampu buat, aku berharap sangat rusuhan pada 9 julai ini berlaku, aku teringin sangat nak tengok berapa ramai pemuda umno/bn boleh kumpul orang, aku nak tengok sendiri wee ka siong dan t. mohan berada di barisan depan pemuda bn bagi menghalang perusuh-perusuh yang cuba menggugat keselamatan negara pada 9 julai ini.

Pemuda bn sepatutnya boleh kumpul kan pemuda lebih dari 30 ribu orang memandangkan ahli umno sahaja melebihi 3.6 juta, tapi kalau hari tu pemuda bn tak dapat kumpulkan orang, bermakna.... korang pun sendiri la tahu kan apa jawapannya.

6 comments:

Anonymous said...

fuck ah lu KJ.. lu dgn bpk mentua lu sama je.. cpt la Pemuda, gulingkn haramjadah ni!!

Anonymous said...

Silap... Jangan undersetimate KJ dgn BMnya. Kemampuan nya dan BMnya untuk mengumpul Mat Rempit-Mat rempit yang telus serta hari-hari-ada-had adalah sesuatu yang perlu perhatian.
Mereka diingati sebagai permulaan kepada semua masalah perhubungan insaniah disini.

maun said...

Lantak korangle...spesis-spesis ini akan pupus dalam beberapa bulan lagi...huhuhu

Wake UP! said...

Kalau gitu KJ pun patut diISAkan macam Ibrahim Ali.

Anonymous said...

K = Kera
J = Jalang.

hangkedee said...

kj & bodohwi turning point melayu di ganyang species suka pantat cina