Breaking News
Loading...
June 6, 2011

Info Post

Pagi tadi pandikutti sekali lagi gagal dalam rayuannya untuk melucutkan hakim datuk mohamad zabidin dari membicarakan kes liwatnya.

Haahaa... aku tak tau ingat la ni kali keberapa si pandikutti tu buat permohonan lucut hakim, tapi apa pun ini salah satu cara untuk pandikutti malambat-lambatkan mahkamah untuk menjatuhkan hukuman keatasnya.

Komen salah seorang peguam pandikutti, kononnya mereka seolah-olah terikat tangan dan kaki ketika untuk bagi pembelaan yang terbaik kepada pandikutti adalah satu benda yang tak masuk akal, pandikutti telah di adili oleh ahli pas, dap dan pkr setiap kali berceramah, belum pun mahkamah bersidang, pandikutti sudah menjaja cerita kononnya itu semua konspirasi untuk menjatuhkan diarinya, ahli pas, dap dan pkr di asak pemikiranya oleh pandikutti kononnya umno menggunakan mahkamah untuk matikan kreria politiknya.

Hebatnya umno sehinggakan air mani pandikutti boleh umno keluarkan dari kotenya, bukan calang-calang orang boleh buat kerja tu beb... aku yakin cia, mossad, mi6, dan sis pun tak boleh buat benda tu, tapi umno boleh buat, jadi tak le hebat mana pun cia, mossad, sis dan mi6.

Anwar yang sedap-sedap menjubo, kita rakyat pulak di hasutnya supaya jangan percaya pada hakim dan mahkamah, pirahh...

5 comments:

IBM said...

Salam. Harap Mahkamah tidak lagi menangguhkan kes si al-juburi ni. memang Sg buloh sedang menanti kehadiran si peliwat yg tersuhur lagi di kenali dunia..Haa..haaaa....Salam perjuangan bro...!

Anonymous said...

mahkamah kena tegas jgn tangguh perbicaraan nie kerana yg didakwa adalah orang kenamaan serta VVIP dan rakyat mahu tahu kes itu selesai cepat dan nak tunggu kes perbicaraan video pulak lepas nie,kes liwat dah basi sbb peluang cerah ke sungai buluh

Anonymous said...

aku tak faham mahkamah nih... boleh pulak layan al-juburin nih.. tangguh, tangguh dan tangguh lagi...

Anonymous said...

asyik tangguh jer apa hal cam nii. pas ni leh pegi makan angin sana-sini kot ada peluang leh balun lagi 'china doll' ker. apa cam nii ....
kot rakyat biasa tak pulak mahkamah banyak songeh senang jer nak sumbat dalam lokap.
kenapa perlu ada double standard ???? sekarang ni cam mahkamah pulak yang kena dengar cakap dia apa hal ???? adil ker cam nii ???
harapan mangsa keluarga mangsa rakyat Malaysia yang mahukan keadilan perlu diambil kira bukan perangai mengada-ngada Al-juburi dengan barisan peguamnya yang perlu dilayan. kot dibagi muka sampai bila kes nak selesai cam ni.

opisboi said...

syukur alhamdulillah dgn penyiaran besar2an cerita muktamar pas 2-3hari lepas olih pihak media secara besar2an, sahabat2 aku dulu yg tegar umno dah mula tertarik hati dgn cara sistem pemilihan pas yg jauh lebih telus dari umno..terima kasih tv3..terima kasih utusan, berita harian tak lupa juga rtm..itulah org kata kita hanya merancang allah yg menentukan.