Breaking News
Loading...
June 19, 2011

Info Post
Anwar dah mula goyang beb.. dia terkejut tengok kehadirian umat melayu yang cintakan keamanan berkumpul di padang kelab sultan sulaiman kampung baru petang tadi.

Tak payah anwar nak bagi banyak sangat alasan, pokoknya dia dah goyang, kalau korang nak tahu, dalam fb dan blog je kempen gila-gila pasal himpunan bersih tu, tapi realitinya on the ground, sokongan untuk himpunan tu macam hampehh....

Terima kasih kepada PERKASA dan ngo-ngo lain yang beri tekanan kepada perhimpunan haram tu sehingga ia di batalkan.
Published with Blogger-droid v1.7.1

8 comments:

Anonymous said...

kalau dah takut jangan dok rancang benda-benda buruk, tahu pun takut. Awat selama ini kami dok diam hang ingat kami takut ke? kami akan turun jika hampa dok perasan sangat hampa kuat. BERSIH DIRI SENDIRI DULU SEBELUM NAK BERSIHKAN ORANG LAIN. Bangang punya PR

Anonymous said...

strategi anwar untuk memburukkan kerajaan Malaysia di mata dunia GAGAL kerana rakyat menolak perjuangan perlaku video sex ni dr mencemarkan negara tercinta,hanya ahli2 pembangkang serta orang2 upahan pembangkang jer yg datang berhimpun. Anwar patot mendesak Hakim mempercepatkan kes video sex serta kes liwatnya bg memBERSIHkan diri dr kekotoran dosa besar...

Anonymous said...

himpunan bersih + himpunan perkasa + pemuda umno + 30 kumpulan NGO...huh ramai tu..tapi tu lah si nuar tu harap kan sebenarnye..melayu2 ni akan bertelagah sesama sendiri..nampaknye jerat DAP dah mengena...api lawan api jadi ape ek ???

farah said...

ANWAR sudah tiada masa depan. Zaman dia dah berlalu. Dia pemimpin paling busuk di dunia.!!

anti bohmau said...

biaq betoi?!! takut2 dia saja2 kata tp mai 9hb dia kerah jugak pencacai dia turun!! BIAQ BETOI??!!

Ghazali said...

Salam,
Sepatutnya kalau nak tunjuk keikhlasan, Ketua Pembangkang berkenaan perlulah melakukannya lebih awal, bukan bila dah ngantuk baru nak terngadah...

Sdr. sedarlah...taubatlah...moga-moga taubat tuan diterima...

Anonymous said...

aku cadangkan mahluk-mahluk asing ini disula atau dipancung lagi bagus.....memang benarlah watak-watak didalam filem 6 JAHANAM...P.Ramlee.ada iras-iras dgn watak 6 jahanam mahluk2 asing ini.....kerana politik, tanah air tercinta ini terus-terusan menjadi tidak aman.BIAR BERMANDI DARAH....BIAR TUBUH TERBUJUR KAKU...AKU TIDAK RELA TANAH AIR TERCINTA INI DIPERINTAH OLEH MAHLUK-MAHLUK ASING.....MANUSIA TANPA WAJAH!!!!!!!

Anonymous said...

RUPA-RUPA NYA MANUSIA YANG WARAS DAN SEMPURNA AKAL LEBIH RAMAI DARI MEREKA YANG GILA.....RUPA NYA MANUSIA YANG CERDIK LEBIH RAMAI DARI MANUSIA YANG BODOH DAN BEBAL...DI MANA MAT SABUN KETIKA INI....PEMIMPIN PICISAN, PEMIMPIN SAMPAH, PEMIMPIN KEJI....YANG JADI PERANGANG UTAMA PERHIMPUNAN INI....USAH DIULANGI KEBODOHAN LALU....USAH DIULANGI KEBEBALAN LALU....USAH DIDEDAHKAN KEBODOHAN DIRI PADA KHALAYAK....AKIBATNYA ANDA HILANG HARGA DAN KEHORMATAN DIRI.....SESUNGGUHNYA RAKYAT WARAS LEBIH RAMAI DARI YANG GILA.....MEREKA SEDANG MEMERHATIKAN HAIWAN-HAIWAN SARKIS MEMBUAT PERTUNJUKAN.....MEREKA SEDANG MENILAI KALIAN.....KALIAN SYOK SENDIRI..PERASAN BAIK DAN BAGUS HAKIKATNYA.....HANYA RAKYAT WARAS YANG TAHU.....