Breaking News
Loading...
June 20, 2011

7 comments:

Wake UP! said...

Hidup Perkasa! Hidup Tok Him!

Click here.

ngok said...

tak best ahhh

maun said...

Pada-pada le Brahim Ali..takkan nak hidup sebagai pencacai sampai mati..dari UMNGOK kepada Semangat 46, kemudian PAS, kemudian PERKASA, mungkin itu sumpah nak jilat pungkuk Mahathir dulu...katak-katak bertobat le sebelum ajal dtg menjemput.

Ingatlah, hidup ni bukan disini sahaja, paling kuat pun 60 -70 tahun kemudian mengadap Tuhan sekelian alam untuk dihitung segala amalan..

Anonymous said...

perkasa ni penuh ngan pemimpin yang dah expired. Apa lah yang mereka tahu agenda generasi muda sekarang ni.Hujah mereka langsung tak masuk akal, kerana mengaitkan ngan DSAI. Tak de kena mengena pun....UMNO ni dah lama dah kelengtong rakyat.

Anonymous said...

@malaun 12:15

Sedap sungguh suh orang bertaubat. Maklumlah dh konfirm jadi ahli syurga sejak pangkah PAS dulu.

Hanya tuhan saja boleh menilai tahap ketaqwaan & keimanan seseorang, bukan N.Ajis atau Hadi. Mengucaplah sebelum terlambat, anda telah menyimpang dari ajaran Islam sebenar.

@ Anon 1:02;
PAS yang sebenarnya penuh dengan pemimpin expired. Hj Hadi 64, N.Ajis 80.
Hujah2 mereka berdua langsung tak masuk akal. Quran & hadith diterjamah mengikut kefahaman & kepentingan diri sendiri.

PAS - Parti Ajaran Syaitan.

Pengikut PAS mesti bertaubat. Syurga N.Ajis hanyalah khayalan. Sedarlah wahai teman.

maun said...

Kesian puak-puak UMNGOK ni..yang mana benar yang mana batil pun dah tak nampak....sebab hati dah hitam..dah le hitam berkarat pulak tu..

Kalau dah menyokong pemerintah yg zalim, menggalakkan yang mungkar, menolak dan memepersendakan hukum Allah mana nak lahirnya iman...iman perasan sendiri je kot...tanpa iman mana nak dtg taqwanya..

Dunia ini tempat menanam, aturannya patuh syariat, melaksanakannya itulah tariqat, pohonnya adalah hakikat..buahnya adalah makrifat

Jika zahirnya bersyariat, tak syak lagi bertakhta iman batinnya, cemerlang imannya...taqwa pakaiannya hingga dapat membezakan yg mana benar dan yg mana batil, yg mana haram yang mana halal, yg mana mungkar yg mana maaruf, yg mana patut disokonh dan yg mana patut ditentang....

Politik bukan setakat untuk mengejar kuasa semata..tetapi perjuangan menegakkan kalimat Allah yang tertinggi dan sunnah Rasul sehingga ke akhir hayat...

Anonymous said...

Kesian lagi puak2 PAS sanggup jadi kuda tunggangan DAP. Dari negara islam sanggup tukar jadi negara berkebajikan. Oiiittt kerajaan dah lama dah buat negara berkebajikan ni. Ketinggalan zaman betul la PAS ni. Dah la macam lalang, kejap macamtu, kejap macamni... kesiaaaaaannnnnnnnnnnnn