Ahli Parlimen Shah Alam Penakut, Tak De Totey...


Khalid samad sepatutnya yang menyertai frotilia ke gaza menarik diri dari menyertai misi itu atas alasan penganjur tidak serius, untuk menutup ketakutannya berdepan dengan israel, dia mengatakan life line for gaza (ll4g) di cemari dengan agenda umno.

Pehh...orang kalau dah takut, macam-macam la alasan yang dia berikan untuk menutup ketakutannya tu, pehh mamat ni kalau berceramah pasal palestin berdentum dentam, macam dia lah salah seorang pejuang di palestin, tapi inilah realitinya, cerita dentum-dentam, bila orang ajak pergi, takut... lepas tu bagi banyak sangat alasan untuk tutup ketakutan dia tu.

Kata khalid lagi, dia akan menyertai misi lain yang sama tujuannya seperti ll4g, yee... la tu khalid oii.. kau nak joint misi lain pasal dalam misi tu tak ada perss dari malaysia, tak ada orang malaysia so kalau kau nak mengelat ke, kau nak melancong ke tak siapa yang tahu... itu semua trick khalid nak alih pandangan orang dari orang melihat dia sebagai seorang penakut.

Comments

Anonymous said…
BETUL BRO DALAM CERAMAH DIA CAKAP BERDEGAR-DEGAR CERITA PASAL PERJUANGAN RAKYAT PALESTIN MACAM DIA PUN ANGKAT SENAPANG LAWAN TENTERA ZIONIS, TAPI BILA AJAK PERGI GAZA UNTUK HANTAR BANTUAN, TAKUT DAN BAGI BANYAK SANGAT ALASAN.
Tuan Tanah said…
DIA TARIK DIRI SEBAB ADA AGEN YAHUDI X BAGI PUAK2 FUCKATAN TERLIBAT..TU SEBAB DIA TARIK DIRI..PASTU SAJA GUNA ALASAN KONON KONVOI TU ADA AGENDA POLITIK...

KAU NI MEMANG SIALLAH KHALID..PATUTLAH NAMA KAU JADI KHALID YAHUDI..KAU NI X PATUT DOK DALAM PAS LAGI,KAU KENA DOK DALAM DAP...TAPI APA BEZA PAS NGAN DAP???
Anonymous said…
dari segi politik pas dan dap tak ada bezanya, tapi dari segi berpakaian memang ada beza..hee...hee...hee...
Kamarul said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID