Breaking News
Loading...
July 11, 2011

Info Post
Kerana mencadangkan orang kristian menggunakan kalimah ALLAH dan memperlekehkan pendapat dan nasihat alim ulama mengenai penggunaan kalimah ALLAH seperti ustaz taib azamudden dan haron din.

Maka pada tanggal 9 julai 2011, ALLAH turunkan bala kepada ahli parlimen shah alam, khalid samad, menurut cerita puak-puak pembangkang, khalid telah di tembak fru dengan gas pemedih mata, haahaahaa... kepala bapak dia, nak menipu beragak la oii...

Mana ada dalam sejarah rusuhan di malaysia, fru tembak gas pemedih mata point pada badan orang, fru selalunya dan itulah sop dia tembak gas pemedih mata ke atas, kalau dia baling gas tu pakai tangan pun pasti dia akan baling ke atas, tak pernah aku tengok fru baling atau tembak gas pemedih mata tu dia orang point pada badan orang, dari zaman reformasi sampailah kelmarin, itulah cara mereka.

Apa pun tahniah la pada khalid, pada aku dia la manusia yang paling bertuah dapat merasa kekuatan tembakan senapang gas pemedih mata tu, aku rasa yang tembak tu bukan polis, tapi malaikat yang tembak pasal nak bagi pengajaran pada khalid samad biar dia ingat dosa-dosa dia kat umat islam di malaysia.

15 comments:

Anonymous said...

Dia nak rebut gelaran raja drama la ni.

Anonymous said...

BERITA KATA DIA KENA KAT KEPALA, TAPI GAMBAR TU NAMPAK MACAM DIA TENGAH TEKAN PERUT DIA MACAM SAKIT, OII KHALID GEREJA MANA SATU NI? KENA KAT KEPALA ATAU KAT PERUT. KIMAK LA DIA NI AUTA KUAT BETUL.

Anonymous said...

itu belum lagi burung ababil jatuh kan batu berapi.

Anonymous said...

WARNA MERAH KOLER BAJU LUNTUR LA

Anonymous said...

gua rasa dia nampak bom tu kat atas bila nak jatuh dia lompat tanduk macam main bola.

ni geng pantang nampak bola pasti nak tanduk.


dia ni pakai teknik baju koyak tapi takde luka. :p

Anonymous said...

Kalau aku jadi FRU senapang kat tangan aku nampak aje Khalid Gereja ni aku tukar peluru betul, dan aku tembak betul2 kat kepala dia, mati betul lagi bagus!

Semut Hitam said...

Anon 3:49 - Semut sokong cara tu!!!

LOOKWHO'STALKING said...

Memandai je ko nie..ko sapa nak judging orang..cari2 la kekurangan sendiri sebelum cakap orang

P/s: bila kiamat eh? ko ne maybe tahu @ buat2 tahu

Anonymous said...

Bila penduduk Seksyen 23 buat demo kepala hebuh dia satu dunia tuduh UMNO yang buat. Padahal penduduk protes sebab dia sokong kuil Hindu di kawasan Melayu. Dalam filem dokumentari Tauke Mancis dan Minyak Tumpah Khalid Samad tuduh puak yang buat demo kepala lembu tidak bertamaddun, tidak mahu berbincang. Dia tutup kesalahan sendiri dengan menyalahkan pihak lain. Sekarang adakah demo haram di KL itu bertamadun? Baru sikit dibalas tuhan sudah bising satu dunia.

blogenstarz said...

Pengganas yang menyertai perhimpunan haram bershit adalah anjing2 kelaparan Am Babi Gilaaaa

Anonymous said...

aku nak marah...marah kat polis sebab tembak atas kepala...kenapa tak tembak muka jer...dah tua pun menyusahkan hidup org...

Anonymous said...

Baru sikit ujian Allah...Seb Bek tak Mam......

Anonymous said...

Oi... Buta... Tak nampak ke. Video-video klip yang tunjuk polis tembak terus dan tidak ke atas.... Alahi...

Anonymous said...

hampa nak masuk neraka ke

Anonymous said...

x lame lg lingkup blog ni...amin