Breaking News
Loading...
July 7, 2011

Info Post
Ayat "bersurailah kalau tidak kami tembak" cukup menggerunkan siapa sahaja baik penyamun, penyagak, komunis dan pendemo.

Takan nak suraikan perusuh nak pakai ayat "pergi lah pulang, demo ini tiada permit" atau "jangan berhimpun la, tolong ye" sampai mampos korang tak akan bersurai, bodoh...

Pembangkang kerap kata mereka ni hebat, kalau orang pas tu, sanggup mati syahid, kenapa dengan banner masa latihan pun korang nak takut?

Bukan nak kata la, demo paling besar yang pernah aku tengok pada petang sebelum anwar pandikutti di tangkap 1998 dulu, masa tu hanya pendemo dan polis sahaja yang berentap, army duduk dalam kem dan kawal stadium bukit jalil, ketika tu aku jangkakan lebih 300 ribu yang berkumpul di dataran merdeka, polis tak pun mintak bantuan army.

Tapi kali ni aku rasa lain macam sikit, army pun sanggup bantu polis dalam kes ni, aku yakin dan percaya pihak risikan tentera (mio) dah dapat hidu akan berlakunya rusuhan yang boleh menggugat keselamatan negara dan mungkin akan berlaku benda-benda yang di luar jangkaan kita, jadi itu sebap la army pun nak turun padang bantu polis.

Pada aku, polis dan army buat lah apa pun, yang penting keselamatan dan kententeraman negara harus di pertahankan, 300, 500, 900 ribu yang nak berkumpul tu bukan mewakili 27 juta rakyat malaysia, hanya yang gila babi je yang dok kata mereka ni wakil rakyat malaysia nak menuntut perubahan.. perubahan abah kau...

13 comments:

Jeffry said...

KALAU DAH DEMO KOMUNIS, BEK BOM SAMPAI LUMAT JEK! KEHKEHKEH

Anonymous said...

saya pun setuju.tembak ja sesumpah masyarakat tu.

Anonymous said...

Caya la RAMD..I luv u la..demi bangsa dan negara..

Anonymous said...

Orang Cina pun dah bersedia , mesejnya dah sampai kpd orang orang PAKIDA . Mereka minta orang melayu berjaga jaga kerana orang cina juga dah bersedia untuk menyertai 9 julai ... siapa lanyak siapa ni . Peluru snipper dah sampai kat Kuala Lumpur dah .

Anonymous said...

BUAT JE POPO YANG TELAH DIPELAJARI.AKU SOKONG KALAU BUAT POPO OLEH ARMY.

maun said...

Kelakar tengok UMNGOK ni...betul-betul tak bertamaddun...Ini jenis pemerintah nak bawa Malaysia sebagai negara maju...boleh jalan...PRU 13 UMNGOK akan hilang dari bumi Malaysia ini sebagaimana di Singapura...

Anonymous said...

komunis kecik diserang KOMUNIS BESAR yg ada kuasa..
Gunala saluran diplomasi..gunalah kepala hotak bukan kepala lutut..

hamba Allah said...

Bagus aku setuju sngt hangpa pi tembak rakyat yng hanya tangan kosong....
kepada pemilik blog ini,bayangkan kalau sedara mara anda ditembak semasa menyertai demo ini?

karim said...

takde hati perut punye umno!!!
tindakan yng sngt zalim & kejam!!
buktikan dulu kalau demo ini didalangi komunis?????
bukti pun tarak senang2 nak pi tembak rakyat yng berhimpun!!!

Anonymous said...

Hahaha...gaduh2 aku sukaaaa...hahaha...bermula kemunculan yakjuj dan makjuj....hahaha

Anonymous said...

Jgn kacau tpt aku berpoya2 dah la..Korang nak gaduh ke ape ke lantak arr

Anonymous said...

syabas ATM, pemberontak bersih pimpinan kafir harbi ambiga dan munafiq m.sabun wajib diperangi

Anonymous said...

bodoh babi bangang,lu ingat tembak rakyat malaysia boleh buat kedaan baik?this is malaysia,the land of the free,the brave,the righteous and certainly not as retarded as you.I am sorry,but I think i am allergic to your bullshit.I have ot go now