Breaking News
Loading...
July 27, 2011

Info Post

Kalau kita baca balik keputusan penghakiman yang telah dibuat, ternyata hakim telah bersetuju yang pelakuan liwat itu pernah berlaku, tetapi atas berberapa sebap teknikal anwar di bebaskan dari pertuduhan liwat, ini bukan bermakna anwar tidak meliwat...

Korang baca baik-baik keputusan hakim ini, kalau hakim ini salah, aku sarankan anwar saman dan cabar keputusan yang telah dibuat oleh 3 orang hakim ini...


3 comments:

abidin tawau said...

selamat pengantin baru.

bro, linkan blog saya http://abidintawau.blogspot.com/

Anonymous said...

dh terang2 dr dulu lagi org lain nk menjatuhkan anuar bkn main hebat lagi perckpan mrk. tapi bila dh menang korang jgn lah asik kena mengenakan dia lagi. lain kali jgn main tuduh je. kan bagus kalu kes ni x de naik di makamah. pasti anuar sudah menjadi PM skg ni.. heheh. x de la jadi pekara yg x baik2 ni. pasti anuar ada cara & jln utk menyatukan umat2 (org) & negara2 ni dgn aman sekali kan...?

Andy Zs said...

x nampak pun anwar menyatukan. merosakkan negara ada la. burukkkan negara di luar dan hanya pandai bercakap, tapi isi kosong. semasa jadi timbalan menteri dulu, x nampak pun usaha dia. semua cakap kosong. orang yang tak berilmu dan x de pengetahuan je akan sokong anwar sebab x tau sejarah.