Breaking News
Loading...
July 12, 2011

Info Post

Dikatakan budak kimak ni seorang pelajar umt, universiti malaysia terengganu.

Dalam fb nya dia mengubah seni kata lagu negara ku mengikut suka hati mak dan bapak dia je, walau pun dia seorang pelajar ipta, tapi otak dia mengalahkan orang gila.

Perlu ke negara kita menyimpan warga negara macam ni ? perlu ke umt menyimpan pelajar bahalul macam ni ?

Soalan aku pada kdn dan skmm, korang dah tangkap ke budak sial ni ? kalau belum kenapa tak tangkap lagi ?

Aku tak kisah kalau budak ni masih lagi belajar di umt atau bekas pelajar umt, apa yang penting dia ni dah melampau dan kurang ajar, orang cina akan tengok, kalau melayu pun dah tak hormat pada rajanya maka ni membuka ruang kepada pada bangsa pendatang untuk ikut sama tak hormat pada raja.

Inilah hasil ajaran anwar pandikutti, ambiga pandikutti, mat sabu pandikutti, nik ajis pandikutti dan hadi pandikutti...

11 comments:

Anonymous said...

RAIS YATIM TIDOR. PALING BAGUS DIA KOMEN NAK SIASAT LEPAS TU DIA TIDOR. TAK PECAYA..?

Anonymous said...

mamat nie ingat dia boleh hina sesuka hati dia.... Tunnggu penghinaan dari aku nanti ... banyak cakap tak guna..sila belajar mngucap syahadah dengan betul

LANANG HITAM

Anonymous said...

Anon 8.24
Sapa yang tidor Rais atua Hishamuddin, Ini lah akibatnya bila Menteri Dalam Negeri yang bebal dan pengecut, Ini adalah ekoran kes Namawee pukimak yang tidak diambil tindakan oleh Hishamuddin sekarang apa Hishamudin nak buat, kalau kementerian dia mengambil tindakan ke atas budak melayu mengapa tidak dia mengambil tindakan ke atas Namawee pukik mak. Diharap orang melayu fikir-fikirkan, sapa yang lebih pukik mak, Hisham yang yang mengahalalkan segala perbuatan pehghinaan ini.

Anonymous said...

jika ada perbuatan biadap mencaci institusi raja d facebook atau laman sengsawang yg lain sila copy url dan sms maklumat berkaitan kpd pr kementerian dlm negeri puan zini ditalian 0192752704. kerjasama amat dihargai.

amnitpg said...

Kerajaepenakut, kalu tak takut lama dah die tangkap Si Namaweee celaka anak Cina tuuu.

Laa ni berani tangkap anak melayu niii.

Berani potong teloor kerajae tak akan buat apa apa malah paling paling hebat pun kite beri amaran..

mrsedapkl said...

si hisham ni mmg tak de telor nak jaga papulariti takut nak guna ISA nanti pilihanraya kalah pulak.. sejak dia jadi menteri aku tgk puak pembangkang yg bangang ni semakin berani main2kan isu2 sensitif..isu raja melayu.. agama islam.. dan org melayu

Anonymous said...

betu tu hisamidin kena tegas dalam hal ni

Anonymous said...

Jika mamat UMT ni kena tahan ... maka sah lah kerajaan kita melindungi org Cina seperti Namawawee.

Kerajaan TIDAK tegas ... dlm banyak hal ... termasuk kes begini.

Anonymous said...

Kita bakor je budak kimak ni!!

Kita bakor je budak kimak ni!!

Kita bakor je budak kimak ni!!

Anonymous said...

Aku tak pasti la kat profile dia betul ke palsu,tapi apesal ekk kes2 hina sultan kebykannya dari pantai timur..

Anonymous said...

tula btoi komen2 di atas.hishamudiin die dok jge pengundi cine je,konfem pengundi melayu xnk die nxt election nnt=)