Breaking News
Loading...
July 29, 2011

Info Post

Ada satu idea bodoh dari seorang pemimpin pas, aku tak pasti ianya datang dari pemimpin pas pusat atau pemimpin pas kawasan, biasa la pas, depa ni kan suka baling batu sembunyi tangan...

Idea bodoh pemimpin pas ni ialah, mensyaratkan setiap mereka yang nak berkahwin haruslah menunjukan kemaluan mereka kepada wali atau saksi masing-masing sebagai bukti yang pasangan itu adalah normal, dengan kata lain tak si lelaki terkahwin dengan pondan atau si perempuan terkahwin dengan pengkid.

Tapi walau apa pun cadangan dan idea bodoh dari pemimpin pas ni, pada aku ini adalah idea bodoh yang tak masuk akal, pondan walau se perfect mana pun dia, dia tetap pondan dan kita semua boleh tahu yang dia tu pondan, dan pengkid walau se beragas mana pun rupa dia, kita boleh dia tahu dia seorang perempuan, jadi pada aku pas tak payah la bagi idea bodoh macam ni...

7 comments:

Anonymous said...

apa nak buat bro pas kan bingai dari murshidul am sampailah ke ahlinya.

Anonymous said...

Orang Pas letak otak kat kepala lutut dan kepala....

Anonymous said...

mmg PAS dah semakin gila dan dah kritikal tahap kronik dah,semakin pas nak lenyap dlm politik negara semakin teruk sifat gila

Anonymous said...

Yg paling bingai, gila dan mulut mcm tongking ayam.......Nizar Komunis Babi.....ala yg meeting bawah pokok tuuuuuu.......

Anonymous said...

Dari penulis blok sampailah penyokong sama aja hahahah....
mengata orang pandai hahahah..... cermin diri la woiiiii......
Bila dah MAMPUS esok tau pulak panggil imam baca talkin mejoriti imamnya orang Pas.
Masa hidup dok menghina orang insaf la woiii.......

NAK MARAH MARAH LA PEDULI HAPA AKU HAHAHAHAHA.........LALALALALALA...

Anonymous said...

alaa.. org PAS. nak mati besok panggil org UMNO gak.
nak kahwin pun panggil org UMNO gak.
nak tambah satu bini, hah, itu kene panggil PAS.
gila seks la katakan.
tp, org PAS jgn marah haa.. nanti kita kene bunuh plak. kan PAS suka bunuh budak kecik..

Anonymous said...

Kat tempat aku yg baca talkin bekas imam.Org umno.Jawatankuasa masjid tpt aku semua takda masa,sibuk kerja.Majoriti semua org luar bkn kariah kg sendiri.Ada jadi satu kes org meninggal,takda sape nak talkin,coz tukang baca talkin takda balik kelantan..Masih guna khidmat bekas imam,tapi syukur beliau tak berkira.Alhamdulillah..jadi anon1.42 30 july,jgn nak bongkak sgt..