Breaking News
Loading...
July 20, 2011

Info Post

Ambiga perlekehkan titah YDP Agong...kita biarkan
Ambiga perlekehkan perlembagaan... kita biarkan
Ambiga perlekehkan undang-undang negara... kita biarkan
Ambiga pertikaikan undang-undang syariah islam... kita biarkan
Ambiga hasut orang melayu bencikan pemerintah melayu... kita biarkan
Ambiga hasut rakyat lawan undang-undang atas nama demokrasi... kita biarkan

Ambiga ni pendatang dari india yang mendapat taraf kerakyatan penduduk tetap, dia masuk malaysia dulu kerana ketika itu negara kekurangan peguam, bila dah dapat kerakyatan dia buat negara ni macam bapak dia punya.

Kenapa kerajaan masih lagi tak tarik lagi kerakyatan ambiga ni...? yaa kerajaan takut dan kecut perut dengan ambiga... menteri yang bertanggung jawab mengenai keselamatan dalam negeri takut dengan ambiga.

Jadi biarkan lah ambiga buat apa yang dia suka, kita biarkan lah apa yang dia nak buat pun, atas dasar demokrasi.

9 comments:

KZSO said...

nak buat camner..dapat hishammuddin kerismudinpondan sebagai menteri dalam negeri..

Anonymous said...

hisamudin ni tukar je nam hasma kr.asraf tukar nama mmg nampak mcm pompuan takdapat..dia ni laki tapi pondan..gagap pulak........sebenar pemimpin BN takut sebab semua taik tak bole tutup dah.kekayaan luar biasa.............raja melayu ermmmmmmm...mcm ni je la yang rugi melayu jr...PAS dah jadi parti BABI melayu dh.confirm..DAYUs mmg dh pasti..HAdi pun sekarang seronok tgk DAP hantar cina seksi buat urusan.........pangkat ada duit ada kuasa ada.....ermmm tak yah tipu la.serban bole bukak dulu....ala dunia je semua tu

maun said...

Akhirnya kaum India sudah sepadu menyokong PR dek Ambiga..bravo!!!

Sivaji remain the Boss..huhuhu

MCA sudah cacat, MIC sudah jadi mayat dan UMNGOK dok tengah menghadap sakratul maut..nazak beb tak boleh mengucap!!!...kahkah

Anonymous said...

Ambiga tu kawan baik si Hisham la! Mana dia boleh ambil tindakan keatas kebiadaban perempuan tu.Member ketat lah katakan. Walaupun dia jadi pengkhianat kepada negara, agama Islam dan memeperkudakan orang2 Melayu, namun Hishamuddin berat nak ambil tindakan kerana sayang bebenor si Hisham dengan perempuan ni.

anak melayu said...

memang aku dah makin meluat dengan kerajaanyang dayus...

Ayah Man said...

Kita perlukan orang2 macam Ambiga untuk menunjuk ajar hal2 perundangan terutamanya kpd PAS.
Keadilan pun takada pakar undang2 yg berwibawa.
DAP ada Karpal tapi tak cukup. Beliau specialise dlm kes2 Anwar saja.
Pejabat AG memang tak kuat dari dulu. Lihat sajalah kes2 pendakwaan mereka. Berapa banyak menang?. Berapa banyak digugurkan; tak cukup bukti. Berapa banyak yg kalah.
Saya tak suka Singapore tapi tengok sajalah macam mana dia orang bekerja. Setiap anggota kerajaan mereka saolah2 ada Lee Kuan Yew dlm kepala dan badan mereka.

Anonymous said...

binatang

Anonymous said...

FUck u racist asses !!!!!!

Anonymous said...

Rot in hell u ass hole bastards !!!!