Kuala Lumpur Di Landa Garuda..

Ni semua gara-gara rusuhan, rakayat takut nak keluar, gambar ni aku ambik kat stesen lrt pwtc, tak pernah aku tengok stesen lrt lengang macam ni pada petang jumaat, ni semua perhimpunan haram jadah bersih punya pasal. rakyat takut nak keluar rumah.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Comments

Anonymous said…
Memang sial la ambiga and the gang ni menyusahkan orang.
Pemuda TG said…
puh...BERSIH nya......ini lah angkara Bershit....kesian peniaga tak dapat cari makan....
Anonymous said…
mereka apa peduli..dah di rasuk nafsu binatang..yang paling malang peniaga2 melayu yang mecari rezeki..peniaga cina yg dah kaya blh cuti..celaka mereka semua moga bala yang menanti..
Anonymous said…
tokey disco mesti demam punyalah..talak untongg wooo...sohaiii...hua..hua..hua..
Anonymous said…
slalunyer KL lenggang mcm ni time raya & cny jer.....dr kecik smpi bsr duk kl ni la 1st time tgk jln KL clear......hu3