Breaking News
Loading...
July 20, 2011

Info Post

Ingat tak dulu, pada 4 disember 2009 nik ajis pernah menyeru seluruh penyokong pas dan rakyat kelantan mendoakan najib pecah perut, doa tu di karang oleh nik ajis sendiri dan di baca pada pagi hari jumaat. dalam doa yang di karang oleh nik ajis tu, dia meminta ALLAH memecahkan perut najib kerana berlaku zalim terhadap rakyat kelantan kerana tidak memberi wang royaliti minyak, ketika itu berbondong-bondong pengikut pas dan nik ajis mengambil doa itu dan membacanya ketika selesai solat.

Tapi apa dah berlaku sekarang? doa yang di baca oleh ribuan pengikut pas untuk memecahkan perut najib kini berlaku sebaliknya, terbaru nik ajis telah di masukan ke hospital universiti sains malaysia di kubang kerian, kerana dia mengadu perutnya sakit, nik ajis mendapat mc selama 2 minggu untuk berehat.

Jadi aku sarankan pada nik ajis, gunakan cuti selama 2 minggu itu untuk berehat dan bertaubat, nik ajis kena ingat, umur dia tu dah umur subsidi dah, bila-bila masa je boleh jalan, jadi gunakanlah kesempatan yang ada tu untuk bertaubat dan memohon keampunan dari orang-orang yang pernah dia kafir kan dulu.

8 comments:

Anonymous said...

Sori la nik ajis. Saya dh hilang respek dengan ulamak akhir zaman macam ni. Banyakkan bertaubat sebabnya hang lagi banyak memecahbelahkan umat Islam daripada sebaliknya. Moga Allah mengambil nyawa hang secepat mungkin sebelum ramai lagi umat Islam disesatkan. Ameenn..

Anonymous said...

Pok Nik Ajis sepatutnya bertaubat kepada Allah SWT dan meminta maaf dengan DS Najib, insya Allah hilanglah sakit perutnya itu.

Anonymous said...

biarlah perut dia pecah.

Anonymous said...

baguih...org time la ni la mntak ulamak pjg umoq,ulamak pwaris nabi.at least ilmu dia lg tinggi dari hanpa,pkiaq kuboq sndri na.

hangkedee said...

dendam,nafsu,Phd,mudah lupa antara ciri ciri sinonim Oh Me...LAYU.mungkin sebsb itu Pok nik malu mengaku melayu.Islam itu saudara ku!

Anonymous said...

saudara,
bukan sakit betul,berlakon je...kan Pok Nik ni macam Anwar pandikuty jugak pandai berdrama.Mesti ada atau sedang menghadapi masalah pentadbiran dalam negeri/parti PAS tu.kan sahabat baik dulu ada cerita,Nik Aziz ni kuat menipu (mengelat-loghat p.timur)kalau dia cuba nak lari dari sesuatu masalah/kenyataan yang tak dapat di selindung,contoh semasa mesyuarat,dia akan buat2 SAKIT PERUT!selepas orang lain tolong selesai SEMBUHLAH SAKIT PERUTNYA tu.....tak percaya,tunggu dan lihat...!?

Anonymous said...

kaulah yang pecah perut binatang

Anonymous said...

Begitulah... orang dah tak hormat kepada ulama trompah mcm Nik Aziz. keceluparan mulut dan fatwa songsangnya telah memakan diri sendiri. Tuhan bagi umur subsidi supaya ada ruang untuk Nik Aziz bertobat dan memulih semula perpaduan umat Islam di Malaysia.