Breaking News
Loading...
July 27, 2011

Info Post

Kecewa dengan keputusan yang dibuat oleh khalid gagap, pas selangor akan buat demo besar-besaran jumaat ini masjid shah alam, itulah info yang aku dapat dari berberapa orang kuat pas di shah alam malam tadi...

Mereka cukup kesal dengan khalid kerana tidak mahu menutup operasi primis hiburan sewaktu bulan puasa, malah khalid gagap memperlekehkan usaha pas selangor yang nak jadikan selangor maksiat sifar pada bulan puasa ini, kata khalid "tiada masaalah untuk pub dibuka pada bulan ramadhan ini, namun jika terdapat muzik tunggang langgang sebaiknya ia di tutup kepada umat islam" pahamnya di sini, khalid juga membenarkan orang islam megunjungi pub pada bulan puasa kalau muzik yang di mainkan di pub itu sentimental atau pun slow rock.

Syumulnya Islam di selangor di bawah kepimpinan pkr, pas dan dap...

14 comments:

Anonymous said...

KHALID ORANG KEPARAT, BUKAN ALULKITAB

Anonymous said...

Wahai melayu islam sedarlah dari tidurmu

Anonymous said...

PAS TIDAK AKAN BERDEMO KERANA TIDAK BERANI DENGAN PKR DAN DAP. CONTOHNYA ISU ADUN SEKINCHAN BACA HADIS. ADAKAH KITA DENGAR PEMIMPIN PAS YANG BANTAH? MEREKA YANG MENYOKONG SAJA DIDENGARI.
SANGAT RISAU TINGGAL DISELANGOR, TAKUT DITIMPA BALA.

Anonymous said...

Negara kita ni berbilang kaum, susah kalau nak buat 101% islamic, sbb tu Kelantan tak boleh nak buat hukum hudud atau negeri 101% isle sbb Pok NIk tahu jauh disudut sanubari dia susah kalau pulak ektremis mcm DAP pulak, cina mereka pun nak hak mereka cuma DAP dia buat kasar main tunjuk tunjuk dan PAS main angguk2 (mcm lagu angguk2 geleng2). Hiburan, judi, kaki, pompuan itu semua mcm dah satu kemestian wajib bg orang cina, tp bila nak tutup tu yg tak boleh mereka nak terima, sbb orang melayu dah dapat gelang emas penuh satu (lengan)tangan depa pulak dapat suku suku bahgian ja..mau tak naik angin...sbb tu kena ada sikap tolak ansur, give and take, dan org melayu pulak patut sedar bulan Ramadhan atau pun bukan sekali pun patut mengelak terus terutama anak muda. Premis hiburan boleh letak signage Umat islam dilarang masuki premis hiburan pada jam 10 mlm ke atas. Ni utk kes yg mana premis ada hidang makan malam.

Anonymous said...

pak yanggoat hampas semua nya dah makan taik palat dapig,mana berani nak angkat muka lagi,batu pelir pun dah sangkut kat telinga.khalid gagap memang orang keparat.

Gerek Basikal said...

Lakonan politik samata-mata. Pilihlah kawan yang akan membawa kapada kebaikan....

Anonymous said...

Alaa.. sendiwara saja cerita ni. Mana pemuda Pas berani nak demo lawan khalid ibrahim, takkanlah khalid gereja nak benarkan. Bukankah khalid gereja dah jadi orang kuat Pas selangor sekarang ni, selepas berjaya buang Hassan Ali dari jawatan tertinggi Pas Selangor.

Anonymous said...

Pas mana ada telor, Konek pun di ikat oleh DAP dan PKR. Sudahlah buang masa saja layan PAS ( Parti Aksyen Saja)

Anonymous said...

Hehehe...huhuhu...hahaha...

cahaya said...

aku rasa shah alam dulu aman, konsert MTV dll kat i-city tu mcm petanda jatuhnya shah alam ke tangan yang tak sepatutnya... apasal tantawi pas tak nak berdemo jer... cakap tak serupa bikin.
majoriti islam - bila orang islam sendiri dah tak seronok duduk shah alam, rumah akan dijual kpd bukan islam.
dari sekecil2 kuil boleh nampak tepi tol sg rasa tu sebesar2 kuil...apa maknanya...

dengarnya nak buat panggung wayang kat bukit jelutong betul ker

Anonymous said...

gimik saja tu ada telor ke orang Pas. kena sergah dgn DAP dah kecut teloq. kalau UMNO memerintah dulu merekalah juara menjatuhkan hukum lah ni dah memerintah negeri selangor sama saja ke arah maksiat malah makin lebih teruk lagi. padan muka orang selangor, tunggu sajalah bala yang turun dari allah.

Anonymous said...

gimik saja tu ada telor ke orang Pas. kena sergah dgn DAP dah kecut teloq. kalau UMNO memerintah dulu merekalah juara menjatuhkan hukum lah ni dah memerintah negeri selangor sama saja ke arah maksiat malah makin lebih teruk lagi. padan muka orang selangor, tunggu sajalah bala yang turun dari allah.

Anonymous said...

oi......bangunlah anak2 islam selangor,xkan berdiam saja,dulu.......memperjuankan untok agama kenapa sekarang terbalik kot pulak,xkan diam membisu buat2 x tahu.dulu beria ia berdemo sana berdemo sini sekarang di bomoh oleh PKR dan DAP semuanya terkaku membisu tambah tuli betul2 bangang........!!!!!

Anonymous said...

jangan x buat.....jumaat ni,kalau boleh semua ahli khariah mesjid ikut sama baru betul,baru dinamakan memperjuankan islam,apa kata nik aziz xkan diam membisu......??????