Breaking News
Loading...
July 2, 2011

Info Post
Selepas aku tengok clip video ni, aku teringat, adakah polis mempunyai anggota polis wanita yang mengcukupi untuk berkawal semasa perhimpunan haram "berSHIT" itu nanti? aku harap bukit aman sedar yang pompuan-pompuan yang datang menyertai berhimpunan "berSHIT" tu nanti mungkin akan membawa senjata atau barang-barang terlarang seperti pepper spray dan alatan tajam yang boleh mencederakan orang seperti gunting, pisau lipat dan macam-macam lagi yang boleh di sorokan seperti pompuan didalam video ini.




2 comments:

Anonymous said...

besar giler tetek depa nie mau lemas bai wakakakaakakakaka sedap kepit batang kat celah tu gogogogoog

Anonymous said...

Ada spanar tak tahan tuhh..Tapi ni hanya utk yg berbuah dada besar sajeee.