Semua Pemimpin Pakatan Lari..

Tak ada apa dah dengan berhimpunan bersih... Semua pemimpin pakatan haram dah lari keluar dari kuala lumpur, ambiga tak nampak batang hidung sejak dari pagi tadi, bergitu juga mat sabu, so yang tinggal cicak kobeng je.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Comments

Anonymous said…
tunggula sekejap lagi...kau ingat pemimpin pakatan rakyat mcm pemimpin dayus umno ka?...pantang berundur la...lawan tetap lawan....
Anonymous said…
pemimpin pakatan??/ha hahahahaha

silap tu brooo sebenar nya pemimpin isap kote dan pemimpin main buntut hahahahahahah
Anonymous said…
bodoh punya lembu2 bershit... hukum tembak je silaknat laknat di. pengkhianat negara da perosak negara.
putra heigh said…
Kita minta pihak polis bertindak keras...pedulikan apa org kata kemudian. Demi keamanan negara...pangkiau punya pengkhianat
Mohd said…
Pelajar2 Melayu dari IPT awam bila ditangkap mengikuti demo Bersih2 harus dibuang saja dari Universiti. Ibu, bapa dan penjamin2 mereka dikenakan tindakan saman.
Penjawat awam dgn Kerajaan jika ditangkap harus terus dibuang kerja! Ramai lagi anak muda yg menganggur yg boleh mengambil tempat mereka.
Kalau dahulu kala, orang2 yg derhaka kpd Raja akan disula dan dipancung!
Melayu mudah lupa !
Anonymous said…
Jutaan terima kasih kepada PDRM!

Syabas!
Anonymous said…
Wahai orang-orang islam..sedarlah apa yang kamu telah lakukan!!Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari azab siksa api neraka Jahannam dan siksa kubur, serta serta fitnah hidup dan fitnah al-masih Dajjal."
Anonymous said…
Ingat tuan2 doa org2 yang teraniaya tiada hijabnya... Allah S.W.T akan membalasnya bkn hari mungkin esok & jika tiada esok satu hari yang akan tentukan... tetapi ianya amat pasti...
siti said…
bukan pemimpin2 ni awal2 dah kene tahan ker.. x baik buat tuduhan melulu dan berkata menbabi buta.. ape pun setiap benda yg berlaku ade buruk dan baiknyer.. jgn gaduh2 ok..

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID