Breaking News
Loading...
July 1, 2011

Info Post
Ketua pemuda umno pulau pinang, ezam di tangkap oleh pihak polis, mereka sekarang berada di ibu pejabat polis pulau pinang.

Menurut sumber yang berada di ipk pulau pinang, kemungkinan mereka berdua, akan di charge dengan akta hasutan. setakat jam 5.19 petang, mereka berdua masih belum di bebaskan lagi.

Setakat itu sumber bagi tahu aku itu je... aku tak boleh nak ulas lebih-lebih....

segala info dan maklumat korang boleh pergi ke blog pisau.net, mim dan empayar pemuda.

7 comments:

Anonymous said...

ambiga dan mat sabu bila lagi nak kena tangkap?

Anonymous said...

ISA kan ambiga,anwar serta mak sabu sekarang kerana mereka adalah dalang dlm BERSIH

Melayu Pasir Gudang said...

apa nie senang-senang "orang kita" di kenakan ISA lah , akta hasutan lah. Yang selama ini pembangkang berceramah hasutan dan fitnah awat tak ambil tindakkan ?????? Akta ISA dan Hasutan cuma untuk orang-orang kita aje ke..... orang-orang dia pe hal....nie kerajaan orang kita ke,kerajaan orang dia?

Anonymous said...

itu menunjukkan polis dan kerajaan ni adil dalam mengambil tindakan undang-undang. satu pengajaran di sini jangan terlibat dalam perarakan yang macam ni apatah lagi tanpa permit. di harapkan waktu bersih nanti kalau degil gak masih nak turun KL berarak tangkap semua letak dalam ISA, ni orang Batu Kurau pun dengar cerita ada yang nak turun...apa punya bodoh la

Anonymous said...

saja nak tunjuk pada negara luar bahawa negara kita lebih hebat dari mesir,libya,pelestin,itu hanya di penang.....belum lagi lebih 3 juta orng umno mengamuk...selama ini kita hanya dok peratikan puak-puak pkr dan pas yg merusuh dijalan.....macam orang meroyan.....sesekali puak-puak umno nak tunjuk juga belang dia.....

jep said...

Nanti geng2 pejuang kot* anuwar takleh kata polis alat umno bila tukang karut-tukang karut diorang kena cekup nanti.

Dunia dah nak kiamat agaknya,pemimpin yg dah dibuktikan meliwat dan berzina pun ramai yg menyembahnya sampai sanggup merusuh di jalan.Agak2 kalau mati masa merusuh pasal memperjuangkan kebebasan kot* tuan diorang nanti kira mati syahid ke mati katak ke mati sesat?

mya said...

org2 PAS (Pengikut Aziz Setan) kalau ditakdirkan mati dlm memperjuangkan Bersih tu, pasti dikira syahid kot dan terus diterbangkan ke 'sorgam' PAS milik Pork Nik Aziz. baghal punya manusia. negara sendiri aman damai, nak pegi dihuruharakan.

Pork Nik pasal Bersih ni apa 'pakakaktua' yg keluar? dengar2 melarikan diri, pegilah kebarisan depan berpimpin tangan dgn iAMbaBIGAnas tu, baru ada telur ...